Tehnician EXPERT IT
Adaugat: Azi
EXPERT IT SRL
Tehnician EXPERT IT
Adaugat: Azi
EXPERT IT SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Nu este un job de birou și nu este un job în care să nu te întâlnești zilnic cu ceva nou. Așadar trebuie să fii pregătit de provocări și să te pliezi pe proiectele pe care le aducem.
Jobul este preponderent mobil, dar pornește de la un punct de lucru, din cele 2 pe care le deținem, într-unul din orașele Reghin, Tg. Mureș și în curând Bistrița.
Sunt următoare categorii de adresat:
1) implementări soluții IT&C - datacentere, PC-uri, soluție video-audio, etc
2) cablări structurate și curenți slabi
3) soluții CCTV, Alarme, Incendiu, Automatizări
4) printing, copiatoare, multifuncționale
2) service clienți business (atât corporate, sau VIP, cât și companii mici și mijlocii)
3) service retail (cel desfășurat în punctele de lucru)
4) consultanță tehnică în asistarea departamentul de vânzări
Soluțiile IT, dar și service-urile efectuate, sunt proporționate pe fiecare tehnician în vederea îndeplinirii unui target lunar de ORE FACTURABILE, aferent competențelor deținute. Diferența de la orele facturabile, la orele pontate, sunt ore de învățare, ore de asistare gratuită ,etc. - implicând și responsabilități care poate testează depășirea competențelor existente în direcția dobândirii de noi competențe.
Capitole ce se adresează:
1) echipamente hardware desktop, laptop, AIO, thinclients + software aferent
2) echipamente hardware server, storage + software aferent
3) distribuții Microsoft, Linux, ca sistem de operare
4) majoritatea soluțiilor software - inclusiv ERP - pentru aceste infrastructuri
5) echipamente hardware/software pentru soluții networking (REȚEA) - WAN, LAN, VPN, etc.
6) soluții baze de date, back-up-uri, arhivări, clasificare a datelor
7) echipamente și soluții de printing - Copiatoare, Imprimante birou, Multifuncționale - inkjet/laser
8) sisteme de securitate - soluții alarme la efracție, soluții CCTV, control acces
Responsabilitățile principale ar fi:
1) identificarea nevoilor clienților - din punct de vedere tehnic
2) propunerea de soluții tehnice, la probleme clienților
3) aplicarea soluțiilor în vederea remedierii problemelor semnalate
4) asistarea departamentul de vânzări, la indicațiile superiorului ierarhic, pentru identificare pre-sales a produselor necesare clientului
5) înregistrarea în sistemul ERP a produselor alocate pe comenzile de lucru
6) înregistrarea în sistemul de TICKETING a notelor, observațiilor, cazurilor și statusului acestora
7) raportarea și comunicarea activă cu superiorul ierarhic, pentru a actualiza prioritățile cazurilor existente în sistem
8) deschiderea cazurile de service, în sistemul de ticketing, pentru etapele indicate de superiorul ierarhic, cât și actualizarea și închiderea cazurilor
9) crearea de documentații, diagrame, politici și proceduri aferent cazurilor care au astfel de necesități
10) gestionare responsabilă și exactă a materialelor și produselor folosite în îndeplinirea activității de service, și prezentarea raportului de consum, în vederea facturării corespunzătoare
11) atingerea orelor facturabile din targetul lunar
12) consilierea tehnică directă a clienților EXPERT IT
13) Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonații acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal.
14) Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează.
15) Are o atitudine politicoasă atât față de colegi, cât și față de clienții cu care vine în contact.
BENEFICII:
1) financiar se începe cu perioada de probă, deci bugetul este de probă
2) după perioada de probă, sau chiar pe parcursul ei, dacă demonstrezi valoarea ta, se aliniază cu bugetul alocat aferent anunțului
4) în urma evaluării, dar și în urma obiectivelor îndeplinite (ore facturabile, sau proiecte livrate-implementate) se alocă BONUSURI
5) fiecare echipă (punct de lucru), va avea unelte/utilaje necesare desfășurării activității (inclusiv mașină, dacă e cazul)
6) telefon de serviciu + laptop + trusă de scule dedicate
7) toate echipamentele de protecție necesare desfășurării sarcinilor alocate (salopete, bocanci, centuri, mănuși, ochelari, măști, etc.)
8) buget de învățare anual, coordonat de superiorul ierarhic
9) diversitate de proiecte
10) evaluare bazată atât pe performanțele colective, cât și individuale
11) de discutat, de comunicat: nu doar IT-ul este modern și evoluează, ci și resursele umane. Sunt conștient că resusa umană este în domeniul tehnic, cel mai important lucru, de aceea în atribuțiile echipei de management intră și deschiderea față de propunerile d-voastră. Evident că trebuie adresate cu argumente pertinente și să aibă o formă constructivă, dar am învățat tot timpul de la oamenii noștri ce alte beneficii ar fi de interes.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.