Tehnician Helpdesk
Adaugat: 6 zile în urmă
ETA2U
Tehnician Helpdesk
Adaugat: 6 zile în urmă
ETA2U
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Formată din profesioniști, echipa helpdesk preia apeluri, înregistrează sesizări, efectuează o diagnosticare primară iar unde este cazul efectuează intervenții remote în scopul rezolvării rapide a situațiilor. Tot la acest nivel sunt coordonate echipele de ingineri de pe teren și alocarea sesizărilor la nivelele superioare de suport.
- Inregistrează sesizările
- Clasifică și prioritizează sesizările
- Face o primă investigare/evaluare și diagnoză a sesizării
- Administrează ciclul de viață al incidentelor și cererilor
- Escaladează (tehnic/ierarhic) când este cazul
- Tine utilizatorii informați cu privire la statusul serviciilor, incidentelor și cererilor
- Intervenți remote
- Monitorizare alerte
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.