Workshop Manager Scania Sibiu
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Scania Romania
Workshop Manager Scania Sibiu
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Scania Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Ce vei face:
Principala responsabilitate a managerului de service este de a dezvolta și conduce în mod proactiv activitatea comercială și operațiile în atelier, în vederea maximizării gradului de satisfacție a clientului și angajatului, precum și a performanței economice, contribuind astfel la creșterea economică a Scania. Managerul de service se asigură că atelierul inspiră credibilitate pentru clienți, oferind servicii excelente prin gestionarea relațiilor cu clienții și angajații.
- Gestionarea atelierului - Gestionează și planifică operațiile zilnice din atelier și ia măsuri în privința abaterilor. Îndrumă și motivează personalul din atelier și personalul responsabil cu vânzările de servicii
- Relații cu clienții în cadrul operațiilor de atelier - Creează și gestionează relațiile cu clienții, asigurându-se că nevoile clienților sunt îndeplinite, iar serviciile se dezvoltă în direcția potrivită pentru a garanta satisfacerea nevoilor viitoare ale clienților
- Vânzarea de soluții privind serviciile de atelier - Asigură o creștere a vânzărilor de soluții de service prin dezvoltarea, menținerea și comunicarea portofoliului de servicii oferite, în funcție de nevoile clientului.
- Prospectare si dezvoltarea bazei de date de clienti prin contacte si intalniri, prin vanzari active in conformitate cu nevoile clientilor si cu strategia companiei
- Urmărirea rezultatelor atelierului - Contribuie la dezvoltarea comercială a atelierului, urmărind bugetul, rezultatele, obiectivele operaționale și luând măsuri în vederea atingerii obiectivelor stabilite.
- Gestionarea resurselor umane - Gestionarea personalului în vederea asigurării faptului că munca depusă de aceștia contribuie la îndeplinirea obiectivelor organizaționale. Contribuie la dezvoltarea individuală a angajaților, construiește echipe, rezolvă situații conflictuale și aplică politici stabilite la locul de muncă.
- Gestionarea resurselor - Planificarea, alocarea și mobilizarea de resurse (umane, fizice, dar și resurse informaționale și financiare) în vederea îndeplinirii obiectivelor organizaționale.
Beneficii:
- Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.
- Condiții și instrumente de lucru moderne.
- Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare. Oportunitati de dezvoltare profesionala la nivelul regiunii sau grupului Scania.
- Satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant.
- Implicarea în proiecte de responsabilitate sociala.
- Pachet salarial atractiv (include prime pentru diverse ocazii, bonusuri care recompensează performanța individuală, a echipei și a companiei, asigurare medicală privată care poate fi extinsă membrilor de familie, asigurare de viață, tichete de masa de 40 lei/zi lucrata etc.).
- Masina, laptop si telefon de serviciu.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.