23
Asistent Manager Referent achizitii
Specificații
Numele companiei
VDR STRUCTURAL
Tip job
full time
Nivel de studii
absolvent
Limbi straine
Engleza
Carnet conducere
B
Locuri vacante
1
Disponibil imediat
da
Descriere
Cerințe:
- Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă);
- Atent la detalii;
- Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient;
- Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.
- Depune si ridica documetatii avize
Condiții:
- Salariul: se pleaca de la: 3000 lei net;
- Program: L-V 09-16:30;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Echipă tânără, deschisă.
Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala.
Cerinte candidat:
Studii medii superioare finalizate
Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel)
Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj
Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara;
Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor;
Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă;
Abilitati foarte bune de time management si organizare;
Descrierea jobului:
Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati.
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat.
Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel.
Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice.
Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor.
Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei.
Deplasari pe la institutii in vederea depunerii si ridicarii de documente.
Activitati de receptie si protocol.
Romjob_1707290260
Raportează
- Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă);
- Atent la detalii;
- Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient;
- Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.
- Depune si ridica documetatii avize
Condiții:
- Salariul: se pleaca de la: 3000 lei net;
- Program: L-V 09-16:30;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Echipă tânără, deschisă.
Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala.
Cerinte candidat:
Studii medii superioare finalizate
Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel)
Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj
Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara;
Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor;
Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă;
Abilitati foarte bune de time management si organizare;
Descrierea jobului:
Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati.
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat.
Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel.
Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice.
Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor.
Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei.
Deplasari pe la institutii in vederea depunerii si ridicarii de documente.
Activitati de receptie si protocol.
Romjob_1707290260
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!