11
Secretara
Valabil din 5/8/2025 2:41:09 PM
Specificații
Numele companiei
SC EURO PRIM BUILDING SRL
Tip job
full time
Descriere
Societate de constructii angajează pentru postul de secretară
Poziția implică suportul echipei , activitate de birou.
Cerințe:
- Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei
- Abilități de operare PC, MS Office, MS Excel, Internet
- Seriozitate, confidențialitate, punctualitate;
- Abilități organizatorice, atenție sporită la detalii;
- Atitudine colaborativă și disponibilitate pentru suport;
Responsabilități:
- Suport administrativ si secretarial;
- Gestionarea apelurilor telefonice;
- Întâmpinarea clienților si asigurarea protocolului și a bunei desfășurări a întâlnirilor din punct de vedere organizatoric;
- Comunicarea cu clienții, furnizorii, colaboratorii sau alte persoane și instituții de contact;
- Recepționarea, înregistrarea si distribuirea corespondenței;
- Suport privind documentele electronice - formatare, organizare fișiere - și fizice -copiere, scanare, îndosariere, arhivare;
- Administrarea agendei de întâlniri, apeluri, termene, livrări, recepții;
Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Condiții de lucru excelente, spații primitoare si facilități pentru pauzele de lucru;
- Mediu profesional;
- Oportunități de dezvoltare personală .
Notă pentru candidați:
- Perioada de probă este de 1-3 luni cu începere de la data semnării contractului;
- Candidatul selectat se obligă să respecte confidențialitatea tuturor documentelor, informațiilor și datelor de orice tip și în orice formă.
- CV-urile vor conține fotografia candidatului;
- Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate;
- Doar candidații selectați vor fi contactați;
- Persoanele selectate vor fi contactate în scris sau telefonic pentru interviu; Romjob_1713336202
Raportează
Poziția implică suportul echipei , activitate de birou.
Cerințe:
- Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei
- Abilități de operare PC, MS Office, MS Excel, Internet
- Seriozitate, confidențialitate, punctualitate;
- Abilități organizatorice, atenție sporită la detalii;
- Atitudine colaborativă și disponibilitate pentru suport;
Responsabilități:
- Suport administrativ si secretarial;
- Gestionarea apelurilor telefonice;
- Întâmpinarea clienților si asigurarea protocolului și a bunei desfășurări a întâlnirilor din punct de vedere organizatoric;
- Comunicarea cu clienții, furnizorii, colaboratorii sau alte persoane și instituții de contact;
- Recepționarea, înregistrarea si distribuirea corespondenței;
- Suport privind documentele electronice - formatare, organizare fișiere - și fizice -copiere, scanare, îndosariere, arhivare;
- Administrarea agendei de întâlniri, apeluri, termene, livrări, recepții;
Beneficii:
- Salariu atractiv;
- Condiții de lucru excelente, spații primitoare si facilități pentru pauzele de lucru;
- Mediu profesional;
- Oportunități de dezvoltare personală .
Notă pentru candidați:
- Perioada de probă este de 1-3 luni cu începere de la data semnării contractului;
- Candidatul selectat se obligă să respecte confidențialitatea tuturor documentelor, informațiilor și datelor de orice tip și în orice formă.
- CV-urile vor conține fotografia candidatului;
- Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate;
- Doar candidații selectați vor fi contactați;
- Persoanele selectate vor fi contactate în scris sau telefonic pentru interviu; Romjob_1713336202
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!