4
Angajam receptioner hotel
Specificații
Numele companiei
SC INTERNATIONAL SA
Tip job
full time
Descriere
Scopul postului:
Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazare pentru clientii hotelului
Activitati principale:
Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
Primirea si cazarea clientilor;
Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (urmarirea si incasarea platilor);
Promovarea serviciilor oferite clientilor;
Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Sarcini si indatoriri specifice:
Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
Responsabilitati ale postului:
Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului
Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii
Autoritatea postului:
Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatile administrative ale acestora..
Specificatiile postului:
Experienta de minim 1an pe un post similar;
Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala;
Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine;
Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare Romjob_1730106530
Raportează
Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazare pentru clientii hotelului
Activitati principale:
Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
Primirea si cazarea clientilor;
Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (urmarirea si incasarea platilor);
Promovarea serviciilor oferite clientilor;
Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Sarcini si indatoriri specifice:
Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
Responsabilitati ale postului:
Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului
Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii
Autoritatea postului:
Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatile administrative ale acestora..
Specificatiile postului:
Experienta de minim 1an pe un post similar;
Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala;
Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine;
Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare Romjob_1730106530
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!