4
Angajam Consilier vanzari/Asistent manager
Specificații
Numele companiei
Galactic Company
Tip job
full time
Descriere
CANDIDATUL IDEAL
- studii superioare;
- spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj);
- atentie la detalii si rezistenta la stres;
- abilitati de comunicare si negociere;
- amabilitate fata de clienti si colegi;
- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;
- capacitate de organizare si dinamism;
- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);
- cunostinte avansate de navigare pe internet;
- minima experienta de contabilitate primara;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize
sau oferte;
- cunostinte de limba engleza;
- dorinta de a invata constant lucruri noi;
- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);
- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate
de a relationa cu usurinta ,
fluenta in comunicare si rezistenta la stres.
DESCRIERE JOB
RESPONSABILITATI:
- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;
- promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata;
- mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii;
- negocierea si supervizarea contractelor in derulare;
- urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate;
- sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor;
BENEFICII:
- stabilitate;
- pachet financiar motivant;
- asistenta profesionala pe parcursul activitatii;
- posibilitatea dezvoltarii personale; Romjob_1667205571
Raportează
- studii superioare;
- spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj);
- atentie la detalii si rezistenta la stres;
- abilitati de comunicare si negociere;
- amabilitate fata de clienti si colegi;
- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;
- capacitate de organizare si dinamism;
- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);
- cunostinte avansate de navigare pe internet;
- minima experienta de contabilitate primara;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize
sau oferte;
- cunostinte de limba engleza;
- dorinta de a invata constant lucruri noi;
- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);
- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate
de a relationa cu usurinta ,
fluenta in comunicare si rezistenta la stres.
DESCRIERE JOB
RESPONSABILITATI:
- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;
- promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata;
- mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii;
- negocierea si supervizarea contractelor in derulare;
- urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate;
- sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor;
BENEFICII:
- stabilitate;
- pachet financiar motivant;
- asistenta profesionala pe parcursul activitatii;
- posibilitatea dezvoltarii personale; Romjob_1667205571
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!