Cautam o persoana pentru postul de Asistent manager HR care sa fie: Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Persoana pasionată de resurse umane- Administrare de personal Experienta in domeniu RU - administrare personal- minim 6 luni Experienta in contabilitate primara de minim 1 an
Descrierea jobului: Activitati specifice de secretariat HR: - administra dosarele de personal și vei actualiza baza de date HR; - gestionare, eliberare :contracte , adeverințe și alte documente specifice HR. - primeşte, înregistrează, scanează si arhiveaza documente conform procedurilor interne; - se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ): clienti, iangajatii acestora dar si nstitutiile statului - concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte; - pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces; - administra dosarele de personal și vei actualiza baza de date HR
Cunostinte de operare PC (Word,Power Point,Excel)si utilizarea Internetului
Alte informatii: - Program de lucru 8.00-16.30 sau 9-17.30 - locul de munca: zona Bucovina Mehala, aproape de Biserica din Mehala - Salariu negociabil in functie de experienta - Nu este necesar ca persoana sa aibe studii superioare, primeaza experienta dorinta de invatare - Nu facem partea de recrutare, doar administrare de personal. - Programul de lucru este impartit intre responsabilitati de HR si Contabilitate in proportie de + - apoximativ 50-50 Romjob_1702122064
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!