Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Technical Sales Specialist with German
Aplica fara CV
|
![]() |
3rd Level Support Engineer (SAP Hybris)
Aplica fara CV
|
![]() |
Technical Sales Specialist with Italian
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 614 ) |
Technical Support Engineer (L1/L2) with German
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Technical Support Engineer (L1/L2) with German active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22-04-2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
🔹 Limbi necesare: Engleză + Germană (nivel C1)
🔹 Studii universitare finalizate
🔹 Abilități excelente de comunicare
Cerințe suplimentare pentru L2 (persoane cu experiență în domeniu)
🔹 Background tehnic în lucrul cu dispozitive, echipamente sau mașini
🔹 Proficiență în CRM și sisteme de ticketing
Responsabilitati
Pentru L1 (juniori):
Suport tehnic pentru medicii/asistentele care întâmpină probleme în utilizarea unui roboțel din domeniul medical;
Gestionarea e-mailurilor/web case-urilor/chat-urilor, traducându-le
Rezolvarea problemelor tehnice conform procedurilor standard (SOP) și training-urilor oferite
Documentarea corectă a incidentelor și soluțiilor.
Pentru L2 (persoane cu experiență):
Rezolvarea problemelor escaladate de L1;
Colaborarea cu echipele tehnice L3 pentru probleme tehnice mai complexe;
Îmbunătățirea proceselor interne și a protocoalelor de service;
Alte informatii
🔹 Program hibrid (2-3 zile de la birou), în ture de 8h + 1h pauză
🔹 Ofertă salarială în funcție de așteptări și experiență, la care se adaugă sporuri și beneficii pe platforma Benefit
🔹 Training
🔹 Sediu: Metrou Pipera
Beneficii
- Bonus de performanta
- Training-uri
- Cursuri
- Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
- Program de lucru flexibil
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil