Pentru a deveni membru al echipei noastre sunt necesare:
- Foarte bune abilitați de comunicare, negociere și vânzare; - Abilitate de coordonare și motivare a unei echipe; - Înalt nivel de responsabilitate; - Abilitați de organizare prioritizare a activităților; - Atitudine pozitivă, amabilitate, inițiativă și perseverență; - Tinută profesională, prezență agreabilă.
Responsabilități: - Supraveghează și coordonează echipa din subordine; - Își atinge targetele individuale de vânzări (întâlniri, venituri, etc); - Coordoneaza, supravegheaza si motivează echipa pentru atingerea obiectivelor departamentului; - Participă activ la acțiunile de promovare a serviciilor companiei ; - Întocmește rapoartele solicitate de catre superiori si propune măsuri de maximizare a veniturilor. Romjob_1738269359
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!