Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite
19

Asistent manager

Valabil din 2/23/2025 8:57:18 AM
Specificații
Numele companiei
SC RUCK-ZUCK HAUSPARTNER SRL
Tip job
full time
Descriere
Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu excelente abilități de comunicare? Căutăm Asistent Manager pentru biroul nostru din Timisoara.
Diplomă de bacalaureat studii superioare în domeniul administrativ economic constituie avantaj;
Experiență de minim 2 ani în domeniu;
Loialitate și spirit de echipă;
Mod de lucru responsabil și dedicat;
Cunoștințe MS Office (Word, Excel);
Comunicare foarte bună în limba română;
Limba engleză minim nivel mediu;
Persoană organizată, gândire analitică, abilități bune de comunicare;
Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
-asigurarea în dublu sens a fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între departamentele firmei;
-să asigure transmiterea informaţiilor primite din afara firmei, precum şi a celor către exteriorul firmei persoanelor cărora li se adresează;
-să asigure tehnoredactarea diferitelor materiale şi redactarea corespondenţei zilnice;
-să se asigure că primeşte persoanele din afară (clienţi, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesaţi despre sosirea acestora după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent
-să se asigure că menţine evidenţa primirii corespondentei, se ocupă de copierea şi înregistrarea lor (conţinutul mesajului, număr, data), îndosarierea lor în bibliorafturi (Primite, Trimise);
-să se asigure că menţine legătura cu agenţii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul şi cazarea, la nivelul -solicitat, în cazul deplasărilor în interes de serviciu ale angajaţilor partenerilor firmei;
-să completeze borderourile pentru poștă curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau poştă normală), completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise;
-să se asigure că programează interviurile şi audienţele;
-să copieze redacteze tehnoredacteze diferite materiale;
-să se asigure că primeşte şi transmite e-mail-uri şi memo-uri;
-să se asigure că execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonaţii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal;
-să se asigure că asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei şi transmite corect şi în timp util informaţiile;
-să se asigure că manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine care vin în firmă indiferent în ce calitate se prezintă acestea;
-să se asigure că răspunde de corectitudinea şi promptitudinea cu care furnizează transmite informaţii;
-să se asigure că urmăreşte în permanenţă dacă mesajele corespondenţa au fost recepţionate transmise şi au ajuns la destinaţie.
Romjob_1739084248
Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV