Candidatul Ideal
Asistent manager - Relatii clienti in Cluj-Napoca
- excelente abilitati de comunicare in limba romana️︇︀︇︄︁︀︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- orientat spre client, adaptabil, sociabil cu spirit de echipa, calm, punctual
- foarte organizat, ambitios, dornic sa invete lucruri noi, proactiv
- abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii
- experienta in utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, telefon)
- excelente abilitati de comunicare in limba romana️︇︀︇︄︁︀︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- orientat spre client, adaptabil, sociabil cu spirit de echipa, calm, punctual
- foarte organizat, ambitios, dornic sa invete lucruri noi, proactiv
- abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii
- experienta in utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, telefon)
Descrierea jobului
- gestioneaza comezile primite ;
- asigura suport echipei de vanzari;
- intocmeste rapoarte predefinite;
- sorteaza, inregistreaza si expediaza corespondenta;
- vei contacta clientii prin telefon si e-mail si vei promova produsele si serviciile companiei
- vei stabili si dezvolta relatii durabile cu clientii: sali de fitness, personal traineri sau magazine de specialitate din regiunea administrata in scopul indeplinirii obiectivelor stabilite;
- vei construi si dezvolta un portofoliu dinamic de clienti/parteneri, prin mentinerea constanta a unei relatii directe cu persoanele cu care interactioneaza;
- vei analizeaza in mod permanent oportunitatile de pe piata, actioneaza si recomanda in mod activ posibilitati de dezvoltarea a colaborarii;
- vei ajuta la implementarea si mentinerea procedurilor / sistemelor administrative
- asigura suport echipei de vanzari;
- intocmeste rapoarte predefinite;
- sorteaza, inregistreaza si expediaza corespondenta;
- vei contacta clientii prin telefon si e-mail si vei promova produsele si serviciile companiei
- vei stabili si dezvolta relatii durabile cu clientii: sali de fitness, personal traineri sau magazine de specialitate din regiunea administrata in scopul indeplinirii obiectivelor stabilite;
- vei construi si dezvolta un portofoliu dinamic de clienti/parteneri, prin mentinerea constanta a unei relatii directe cu persoanele cu care interactioneaza;
- vei analizeaza in mod permanent oportunitatile de pe piata, actioneaza si recomanda in mod activ posibilitati de dezvoltarea a colaborarii;
- vei ajuta la implementarea si mentinerea procedurilor / sistemelor administrative
Descrierea companiei
Recosport este o firmă care se specializează în importul și distribuția de suplimente pentru sportivi, accesorii pentru
antrenament, aparatură și echipamente.