Candidatul Ideal
Căutăm o persoană entuziastă, motivată, care ii place sa vorbeasca cu oamenii și este pasionată de domeniul vanzarilor, pentru a face parte din echipa noastră.
- Studii superioare;
- Experienta minim 2 ani
Descrierea jobului
- Mentalitate orientată spre rezultate, cu accent pe atingerea obiectivelor;
- Realizarea ofertelor pentru clientii potentiali si cei existenti;
- Mentine permanent legatura cu furnizorii existenti pentru urmarirea comenzilor;
- Asigura livrarea comenzilor de materie prima de la furnizor in termenul stabilit;
- Tine legatura cu departamentul de contabilitate in vederea verificarii platilor la timp catre furnizori si client;
- Ofera suport echipei de vanzari ori de cate ori este nevoie in relatia cu clientii, partenerii si furnizorii;
- Follow up livrare comenzi clienti;
- Emitere AWB;
- Ambalare marfa;
Descrierea companiei
Asociația Persoanelor cu Dizabilități “Well” este înființata în anul 2014, datorită dragostei față de semeni și a unei perspective îndraznețe, dedicandu-ne cauzei noastre de a asigura un trai mult mai bun persoanelor, familiilor și comunităților persoanelor cu dizabilități din România prin generarea oportunității de dezvoltare și creare a noi locuri de muncă.