Candidatul Ideal
- Iți place să lucrezi cu oamenii și ești empatic(ă);
- Ești o persoană comunicativă, cu atitudine pozitivă, proactivă și ai dorința continuă de învățare, seriozitate și simt al responsabilitătii dezvoltat;
- Iți place să lucrezi în echipă;
- Ai minime cunoștințe MS Office;
- Ai atenție la detalii și capacitate de multitasking;
- Ai o experiență profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj
- Cunoști limba engleza (nivel conversational).
Descrierea jobului
- Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații în legătura cu serviciile medicale oferite de clinica;
- Gestionarea apelurilor, a mesajelor și a corespondenței, preluarea și monitorizarea acestora prin telefon și e-mail, astfel menținând un flux continuu și eficient între departamente;
- Întâmpinarea pacienților și îndrumarea către cabinetele medicale/sala de tratament;
- Efectuarea de programări și reprogramări la diferite consultații/servicii medicale;
- Încasarea contravaloarii serviciilor medicale;
- Oferirea de informații pacienților în ceea ce privește pregătirea necesară în vederea efectuării diferitelor programări medicale;
- Colectarea, analizarea și sintetizarea informațiilor necesare pentru întocmirea rapoartelor și situațiilor solicitate;
- Diverse activități specifice de secretariat;
- Managementul documentelor companiei (sortarea și expedierea corespondenței, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informatiilor);
- Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotica, servicii, intretinere, curatenie, curierat;
- Oferă suport pentru echipa managerială și administrativă.
Cum vei ști că îți faci bine treaba?
Setăm împreună de la bun început ce așteptări avem, așteptări pe care apoi, ni le asumăm reciproc, iar de acolo vei avea spațiu maxim să îți finalizezi proiectele solicitate în timpul și la calitatea agreată.
Vei lucra de la sediul nostru de pe adresa Strada Sfântul Lazăr, nr. 1 din Iași.
De ce ar fi o oportunitate pentru viitorul tău să lucrăm împreună?
Pentru că:
Vei ști clar ce ai de făcut și cum ești răsplătit pentru asta. E datoria mea să îți ofer asta și vreau să ai siguranță alături de mine.
Pentru că în echipa Alchimeia e “obligatoriu” să se investească în dezvoltarea ta. Că să cerem, e nevoie să dăruim, iar educația ta pentru noi, e foarte importantă, fiind una din cele mai importante valori ale companiei.
Pentru că vei avea spațiul să fii autentic și să îți aduci contribuția în firma, pe bune.
Vei avea susținere din partea echipei medicale și administrative - nu vom interveni prea des peste procesele tale și vei putea colabora deschis cu noi.
Vei primi buget de educație pentru cărți, cursuri, etc. Punem preț pe educarea continuă și ne dorim o persoană care, deși își face treaba foarte bine, știe că succesul vine prin educație și perseverență.
Ce trebuie să faci ca să aplici:
Dacă deja îți place de noi, te regăsești în cerințele noastre și ești hotărât/ă să contribui real la misiunea de a crește impactul nostru în comunitate, aplică acum și hai să ne cunoaștem.
Descrierea companiei
Povestea noastră a început în martie 2014, după 7 ani de activitate individuală atunci când fiziokinetoterapeutul Alexandru Baciu, CEO și Fondator al Centrului de Recuperare Medicală KineticFit, a avut viziunea de a dezvolta un concept unic în Iași și anume: servicii excelente la standarde internaționale, costuri rezonabile și supraspecializarea echipei medicale prin formarea profesională continuă în metode și tehnologii noi.
Obiectivul nostru a fost întotdeauna de a oferi excelentă în recuperare și de a transforma viziunea pentru inovație în realitate. De aceea, după doar 3 ani, KineticFIT reușește să fie printre primele centre private de recuperare medicală din Iași câștigând încrederea a peste 2.000 de pacienți prin cele peste 60.000 ședințe de tratament efectuate.
Misiunea noastră este de a găsi mereu cea mai eficientă și corectă cale spre tratarea pacienților noștri, fiind dedicați excelenței în recuperare medicală.
Viziunea noastră este de a deveni un centru de recuperare medicală de referință la nivel regional și național, recunoscut pentru valoarea care o aduce pacienților și partenerilor săi.
Valorile în care credem cu tărie: pasiune, profesionalism, dăruire.
În anul 2023 KineticFIT Recuperare Medicală a devenit Alchimeia si și-a relocat serviciile în Strada Sfântul Lazăr nr 1 , intr-o locație modernă, situată central, lângă Palas Mall, cu o suprafata de peste 1000 mp,
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de catre SC KineticFIT SRL, în conformitate cu Legea 677/2001, în scopul efectuării de servicii medicale, statistice sau pentru efectuarea de acțiuni de marketing. Puteți exercită drepturile de acces, de intervenție și de opoziție în condițiile prevăzute de Legea nr. 677/2001, printr-o cerere scrisă, semnată și datată trimisă pe adresă Sc KineticFIT SRL, în stradă Sfântul Lazăr, nr. 1, Iași.