Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Studii:
- Studii superioare economice sau juridice, absolvite cu examen de licență sau de diplomă;
- Experienţă de minimum 2 ani ȋn activități specifice de conformitate, ȋn domeniul juridic sau audit;
- Limba engleză – nivel business avansat;
- Capacitatea de a gestiona un proiect de la A la Z dar și o foarte bună organizare pentru a gestiona mai multe proiecte în paralel;
- Înțelegerea domeniilor piață de capital, financiar, mediul de afaceri local prezintă avantaj.
Abilitati si calitati:
- bune abilitați de organizare, analiză și sinteză;
- gândire logică;
- capacitatea de adaptare și lucru in echipa;
- capacitate de analiză, evaluare, corelare și sinteză a informatiilor;
- spirit de observație;
- rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu, comportament profesional, integritate si bună reputație.
Descrierea jobului
- În baza unui plan anual de investigații, colectezi și verifici informațiile primite de la departamentele interne și intocmesti rapoartele privind activitățile de conformitate (rapoarte trimestriale/semestriale și anual);
- Contribui la realizarea și avizarea procedurilor specifice activității operatorului de piață;
- Completezi și actualizezi registrul procedurilor interne;
- Gestionezi cererile privind tranzacțiile angajaților și administrezi registrul cu tranzacțiile;
- Efectuezi evaluări de risc pentru a identifica potențialele riscuri cu privire la cunoașterea clientelei, prevenirea și combaterea spălării banilor, a finanțării terorismului;
- Participi la ȋntocmirea rapoartelor privind activitatea de cunoaștere a clientelei, prevenirea și combaterea spălării banilor, a finanțării terorismului.
Beneficii:
- plan de alocare acțiuni gratuite BVB (Stock Option Plan), în funcție de performanță anuala;
- tichete de masa si tichete de vacanță;
- facilități sportive și medicale decontate, în limita unui buget anual pentru fiecare angajat;
- contribuția BVB la Pensia facultativa - Fond NN Pensii;
- abonament medical la clinica privata/ asigurare medicala;
- zile de concediu de odihnă suplimentare in funcție de vechimea în munca și în cadrul BVB.
- zile libere platite pentru evenimente deosebite in familie;
- posibilitatea desfășurarii activitățtii si prin telemunca;
- program fidelizare cu ocazia implinirii a cate 5 ani de activitate in cadrul BVB;
- cursuri pentru pregatire profesionala și dezvoltare personala;
- abonament la Bookster.ro;
- fructe și cafea la birou;
- team-building-uri;
- acces la Programul 7card.
Descrierea companiei
Te vrem în echipa noastră!
Bursa de Valori București este job-ul ideal pentru tine dacă ai pregătire și experiență profesională în domenii precum IT, financiar, juridic, marketing, relații publice.
Te vrem în echipă pentru că ne așteaptă un drum plin de provocări, pe care le putem înfrunta cu determinare și talent, creativitate, motivație și, mai ales, spirit de echipă.
Noi, Bursa de Valori București suntem cea mai importantă instituție a pieței de capital din România. Principalul rol al bursei este acela de susținere a dezvoltării companiilor și, implicit, a economiei României și de a crește bunăstarea românilor care investesc pe termen lung în companiile prezente la bursă. Astfel, Bursa de Valori București facilitează fluxul de bani dinspre investitori, cei care au capitalul, către antreprenorii care au nevoie de capital pentru dezvoltare.