Candidatul Ideal
- Cunostinte activitati de achizitii
- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare
- Abilitati de negociere
- Intocmire rapida a documentelor (prelucrare cifre si cuvinte);
- Cunostinte utilizare PC (MS Office – Word, Excell)- preferabil nivel avansat;
- Limba engleza-nivel mediu;
Descrierea jobului
- Solicita si preia facturile de achizitie, verifica preturile articolelor si transmite furnizorilor neconformitatile constatate; urmareste solutionarea acestora;
- Asigura introducerea facturilor de la furnizori si a jurnalelor de receptie in sistemul informatic, la timp si corect;
- Confirma in sistemul ERP(sistemul informatic Enterprise Resource Planning) datele de livrare ale comenzilor de achizitie, conform datelor confirmate de furnizorii companiei
- Creaza coduri de produse in sistemul ERP Renania (sistemul informatic Enterprise Resource Planning), conform datelor obtinute de la responsabilii de categorie;
- Preia si rezolva, cu suportul responsabililor de categorie, liniile de comanda blocate datorita pretului nesetat in sistemul ERP (sistemul informatic Enterprise Resource Planning);
- Preia si rezolva, cu suportul responsabililor de categorie, liniile de comanda blocate datorita marjei negative;
- Creaza in sistemul ERP (sistemul informatic Enterprise Resource Planning) furnizori noi de marfa, conform datelor furnizate de catre responsabilii de categorie;
- Efectueaza diverse modificari in sistemul ERP (sistemul informatic Enterprise Resource Planning), la solicitarea responsabililor de categorie, cum ar fi: modificari de pret, modificari de statut, unitati de vanzare, etc;
- Se asigura de acuratetea datelor introduse in sistemul ERP(sistemul informatic Enterprise Resource Planning) al companiei.
Descrierea companiei
Cu o istorie de peste 26 ani, Renania este un jucator influent in domeniul sanatatii si securitatii in munca. Renania ofera companiilor partenere si utilizatorilor finali setul complet de solutii, produse si servicii adecvate pentru a proteja viata la lucru, in spitale, in medii cu risc sporit sau in activitatile domestice, de zi cu ultimii cinci ani compania a cunoscut extinderi de linie – vezi divizia de curatenie Pura, si-a asumat deschiderea catre zona de retail, iar la nivel intern a inregistrat transformari de substanta la capitolul „alinieri la ultimele noutati tehnologice”. Astazi, datorita programului de digitalizare, intreaga forta de vanzari a companiei poate oferi tuturor clientilor accesul la consultanta personalizata, informatii in timp real legate de stocuri sau despre intreaga gama de produse din portofoliul furnizorilor, poate emite oferte sau prelua comenzi in timp real, poate estima trenduri si aprecia cu infinit mai multa acuratete necesarul si orizontul de asteptare al pietei.
Renania sustine principiul egalitatii si diversitatii in ocuparea fortei de munca si se opune tuturor formelor de discriminare ilegala sau nedreapta pe motive de varsta, dizabilitate, sex, realocare de gen, orientare sexuala, sarcina si maternitate, rasa, religie sau credinta, casatorie si parteneriate civile. Credem ca este in interesul superior al companiei si al tuturor celor care lucreaza in ea, sa ne asiguram ca resursele umane, talentele si abilitatile disponibile in intreaga comunitate sunt luate in considerare atunci cand apar oportunitati de angajare. Daca aveti un handicap sau o nevoie speciala care necesita asistenta sau ajustari la aranjamentele de lucru sau de interviu, va rugam sa ne informati si va asiguram ca vom depune toata diligenta necesara sa le adresam.
Pentru detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului European privind protectia persoanelor fizice referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va rugam sa consultati Nota de Informarea Renania Trade privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor, respectiv Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal, care se gasesc pe pagina de Cariere de pe site-ul companiei noastre.