Candidatul Ideal
Persoana dinamica, cu aptitudini excelente de comunicare si organizare, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa
Comportament profesional, punctualitate si responsabilitate
Persoana extrem de organizata cu abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului
Cunostinte medii - programele Microsoft Office
Nivel intemediar - limba engleza
Persoana atenta la detalii
Capacitate de a indeplini sarcini multiple
Limba olandeza constituie un avantaj.
Comportament profesional, punctualitate si responsabilitate
Persoana extrem de organizata cu abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului
Cunostinte medii - programele Microsoft Office
Nivel intemediar - limba engleza
Persoana atenta la detalii
Capacitate de a indeplini sarcini multiple
Limba olandeza constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Office Assistant este responsabil pentru asigurarea bunei funcționări a noului birou Zig prin supravegherea sarcinilor administrative si intretinerea sistemelor de birou. Rolul este crucial pentru eficienta si productivitatea organizatiei.
Sarcini administrative: Gestionarea e-mailurilor, informarilor si a altor comunicari; gestionarea sistemelor de arhivare; planificarea si programarea intalnirilor; lucrul cu furnizori si curieri.
1. Colaboarea cu echipa de personal administrativ si de asistenta care apartine cladirii de birouri; oferirea de indrumari, atribuirea sarcinilor si asigurarea unui flux de lucru eficient
2. Intretinerea biroului: Gestionarea inventarului de materiale si rechizite pentru birou, plasarea comenzilor atunci cand este necesar si asigurarea unui mediu de lucru curat și sigur
3. Managementul bugetului: monitorizarea bugetului si a sistemului de verificare a cheltuielilor
4. Asistenta pentru vizitatori: Oferirea de sprijin general vizitatorilor si asigurarea unei experiente placute.
Ce oferim:
• Plan complet de instruire la intrarea in compania si in echipa noastra: instruiri despre procesele interne de organizare
• Invatare continua: grupuri de lectura, training-uri interne si externe
• Mediu de lucru flexibil in cadrul unei echipe dinamice
• 22 de zile de concediu anual + zile suplimentare de concediu conform politicilor interne
• Abonament medical privat
• Tichete de masa
• Evenimente de echipă (team building, întâlniri de echipă, petrecere de Crăciun etc.).
Sarcini administrative: Gestionarea e-mailurilor, informarilor si a altor comunicari; gestionarea sistemelor de arhivare; planificarea si programarea intalnirilor; lucrul cu furnizori si curieri.
1. Colaboarea cu echipa de personal administrativ si de asistenta care apartine cladirii de birouri; oferirea de indrumari, atribuirea sarcinilor si asigurarea unui flux de lucru eficient
2. Intretinerea biroului: Gestionarea inventarului de materiale si rechizite pentru birou, plasarea comenzilor atunci cand este necesar si asigurarea unui mediu de lucru curat și sigur
3. Managementul bugetului: monitorizarea bugetului si a sistemului de verificare a cheltuielilor
4. Asistenta pentru vizitatori: Oferirea de sprijin general vizitatorilor si asigurarea unei experiente placute.
Ce oferim:
• Plan complet de instruire la intrarea in compania si in echipa noastra: instruiri despre procesele interne de organizare
• Invatare continua: grupuri de lectura, training-uri interne si externe
• Mediu de lucru flexibil in cadrul unei echipe dinamice
• 22 de zile de concediu anual + zile suplimentare de concediu conform politicilor interne
• Abonament medical privat
• Tichete de masa
• Evenimente de echipă (team building, întâlniri de echipă, petrecere de Crăciun etc.).
Descrierea companiei
Cine suntem:
Noi suntem Zig. In urmă cu mai bine de douazeci de ani, am inceput sa construim solutii software pentru piata olandeza, solutii care sa faca organizatiile imobiliare mai eficiente. Ajutam profesionistii din sectorul imobiliar pentru a avea impact asupra sustenabilitatii, sigurantei, organizatiei si societatii.
La Zig, lucram la proiecte provocatoare si inovatoare care fac diferenta. In fiecare zi, ne angajam sa facem Clientii nostri fericiti, simplificand munca angajatilor din domeniul imobiliar. Facem acest lucru inovand. Cu software, informatii si procese, dezvoltate de si pentru oameni.
Noi suntem Zig. In urmă cu mai bine de douazeci de ani, am inceput sa construim solutii software pentru piata olandeza, solutii care sa faca organizatiile imobiliare mai eficiente. Ajutam profesionistii din sectorul imobiliar pentru a avea impact asupra sustenabilitatii, sigurantei, organizatiei si societatii.
La Zig, lucram la proiecte provocatoare si inovatoare care fac diferenta. In fiecare zi, ne angajam sa facem Clientii nostri fericiti, simplificand munca angajatilor din domeniul imobiliar. Facem acest lucru inovand. Cu software, informatii si procese, dezvoltate de si pentru oameni.