Candidatul Ideal
Ești energic, perseverent, entuziast și iți place să interacționezi cu oamenii?
Iți place să ai rezultate, ești analitic și ai multe idei de pus în practică?
Locul tău este alături de noi!
Candidatul ideal:
- Calificare: studii superioare
- Cunoștinte: de comerț, management
- Competențe: autonomie, loialitate, integritate, exigenta, orientare către client, , comunicare și cooperare, capacitate de anticipare, inițiativă, orientare către performanță, deschidere, capacitate de autodezvoltare, capacitate de decizie, gestiune a complexității, bun formator, capacitate de a dezvolta oameni, leadership, gândire strategica.
- Experiență profesională: minim 5 ani în management și comerț.
- Cunoștinte: operare PC – Office (Word, Excel, Power Point), e-mail, Google Drive, utilizare sisteme electronice de vânzări (e-commerce, sisteme digitale, self-service);
Descrierea jobului
- Implementează, coordonează și monitorizează proiectele atribuite de către Directorul de Magazin cu responsabilitate asupra rezultatelor economice ;
- Animă proiectele cu echipele magazinului și comunică periodic asupra statusului acestora ;
- Pregătește și organizează planurile de activitate în cadrul proiectelor și asigura resursele necesare aprobate pentru atingerea obiectivelor;
- Participa la construirea obiectivelor ținând cont de proiectele comerciale, contextul intern și extern și de tendința pieței;
- Acționează pentru a îmbunătăți rentabilitatea centrului de profit realizând obiectivele stabilite
- Se asigura de buna gestiune a stocurilor din magazin face analize privind vânzările și rezultatele pe baza cărora realizează previziuni/obiective, identifică bunele practici și propune transmiterea/preluarea lor;
- Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masa, prima de Paste și de Crăciun, prima de vacanta, prime de performanta)
- Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta
- Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime
- Ziua liberă de ziua ta de naștere
- Asigurarea de sănătate
- Asigurarea de viață,
- Asigurarea stomatologică
- Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/a și apreciat/a
- Colegii minunați, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă
- Multiplele oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evoluție ierarhică într-o companie în care cultura organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelența și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților săi
Descrierea companiei
Auchan Retail România, parte a grupului Auchan Retail, este specialistul alimentar cu cele mai largi game și prețuri mici, prin care susține puterea de cumpărare a românilor și afirmă rolul de a selecționa și a concepe cele mai bune game de produse, conform nevoilor clienților și tendințelor de consum.
Auchan Retail România este și un actor responsabil care realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc.
De asemenea, peste tot în lume, angajații Auchan Retail sunt încurajați să își dezvolte pasiunea pentru meserie și împărtășesc viziunea unui comerț în care atenția pentru om și mediu primează față de orice altceva.
Succesul Auchan a fost realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți dorești să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite-ne CV-ul
Informații privind Protecția Datelor cu Caracter Personal le regășiți accesând link-ul: https://cariere.auchan.ro/Account/Register#, Termenii și condițiile.