Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Business Analyst - Philip Morris - Bucuresti

INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Qualifications:
  • University degree, preferably in Economics/ Business Administration/ Finance/ Computer Science;
  • Experience in Trade Marketing, Distribution, Marketing and/or Business Strategy & Planning is a plus;
  • Good understanding of distribution models, Consumer Engagement platforms, Trade and Consumer segmentation tool and Brand framework is a plus;
  • Good analytical, conceptual, monitoring & reporting skills;
  • Good presentation and communication capabilities;
  • Able to provide creative ideas/solutions;
  • Very good command of business English;
  • Computer literate - MS Office package, with high focus on Excel and PowerPoint

Descrierea jobului

The main aim of the job is to support the Philip Morris Business Unit Team with relevant analysis/insights regarding Nielsen trends, Adult Consumer Distribution, Trade Coverage: Merchandising & Communication, Consumer Engagement touch points platform areas, to support decision making process related to resource allocation, objective setting, Key Performance Indicators (KPI-s) monitoring, increasing commercial initiatives efficiencies & effectiveness through better targeting and alignment of commercial initiatives objectives, selected channels/ retail selling points and consumer profile.

Responsibilities:
  • Perform distribution data analysis (Retail Audit, In Market Sales) to identify Philip Morris performance gap versus key competitors, highlighting area to be improved;
  • Consolidate the retail selling universe for: i. communication platform allocation by brands in focus, ii. tactical programs, iii. Consumer Engagement touch points platform; review it and provide final proposal;
  • Monitor agreed Key performance Indicators (“KPI”) providing regular analysis, highlighting deviation from initial targets and providing solutions to correct;
  • Support Sales Forecast process by collecting input from regional teams; prepare sales prognosis considering historical data, latest market information, and stock level by channels;
  • Prepare the evaluation of commercial initiatives deployment effectiveness by collecting regional feedback (consumers & customers’ reaction), highlighting achievements versus targets and key learning

Descrierea companiei

“Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
De ce să lucrezi pentru noi?
Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”
Publicat 20 Mar. 2025Reactualizat 10 Apr. 2025Expiră 19 Apr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.