Candidatul Ideal
Cerințe:
- absolvent studii medii;
- experiența relevantă în vânzări;
- bun conducător auto, permis categoria B;
- cunoștințe nivel mediu operare PC;
- abilități dezvoltate de comunicare, negociere și vânzare;
- fire energică, entuziastă, dinamică, punctuală, motivată și cu spirit de inițiativă;
- bine organizat, meticulos, corect, serios, cinstit, responsabil, loial și ordonat;
- dorința de a câștiga bine, spirit antreprenorial;
- bună orientare în spațiu;
- spirit de echipă;
- prezență plăcută și îngrijită;
- să utilizeze și să respecte standardele companiei.
- absolvent studii medii;
- experiența relevantă în vânzări;
- bun conducător auto, permis categoria B;
- cunoștințe nivel mediu operare PC;
- abilități dezvoltate de comunicare, negociere și vânzare;
- fire energică, entuziastă, dinamică, punctuală, motivată și cu spirit de inițiativă;
- bine organizat, meticulos, corect, serios, cinstit, responsabil, loial și ordonat;
- dorința de a câștiga bine, spirit antreprenorial;
- bună orientare în spațiu;
- spirit de echipă;
- prezență plăcută și îngrijită;
- să utilizeze și să respecte standardele companiei.
Descrierea jobului
- identificarea oportunităților de piață în vederea amplasării de automate de cafea si snacky, contribuția la dezvoltarea zonei și extinderea portofoliului de clienți;
- negocierea, încheierea și reînnoirea contractelor comerciale;
- gestionarea relației cu clientul atât din perspectiva vânzării cât și a încasării;
- rezolvarea promptă a solicitărilor venite din partea clienților;
- verificarea respectării rutelor zilnice de vizitare de către agenții de vânzări;
- verificarea îndeplinirii standardelor de igienă și calitate ale automatelor de cafea;
- realizarea țintelor de vânzări, de încasări, a parametrilor cantitativi și calitativi transmiși prin schema de bonus sau alte instrumente de lucru și a altor obiective stabilite;
- intocmirea de rapoarte de activitate.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- pachet salarial atractiv în funcție de rezultate;
- concediu suplimentar;
- oportunități de promovare;
- instrumente de lucru performante;
- mașină și telefon de serviciu.
- negocierea, încheierea și reînnoirea contractelor comerciale;
- gestionarea relației cu clientul atât din perspectiva vânzării cât și a încasării;
- rezolvarea promptă a solicitărilor venite din partea clienților;
- verificarea respectării rutelor zilnice de vizitare de către agenții de vânzări;
- verificarea îndeplinirii standardelor de igienă și calitate ale automatelor de cafea;
- realizarea țintelor de vânzări, de încasări, a parametrilor cantitativi și calitativi transmiși prin schema de bonus sau alte instrumente de lucru și a altor obiective stabilite;
- intocmirea de rapoarte de activitate.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- pachet salarial atractiv în funcție de rezultate;
- concediu suplimentar;
- oportunități de promovare;
- instrumente de lucru performante;
- mașină și telefon de serviciu.
Descrierea companiei
ECUATOR COFFEE SERVICES SRL a fost fondata in anul 2014 si si-a propus ca, in cel mai scurt termen, sa devina una din cele mai puternice companii de vending din Moldova.
Scopul înfiinţării acestei societăţi a fost acoperirea corespunzătoare a nevoilor de pe piaţa zonală de vending, în condiţiile unui mediu concurenţial din ce în ce mai puternic, cu scopul de a maximiza profitabilitatea acestui tip de activitate, cât şi de a creşte portofoliul de clienţi şi servicii oferite şi de a gestiona profesionist această activitate.
Scopul înfiinţării acestei societăţi a fost acoperirea corespunzătoare a nevoilor de pe piaţa zonală de vending, în condiţiile unui mediu concurenţial din ce în ce mai puternic, cu scopul de a maximiza profitabilitatea acestui tip de activitate, cât şi de a creşte portofoliul de clienţi şi servicii oferite şi de a gestiona profesionist această activitate.