Candidatul Ideal
Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Suport IT junior - Sediul Central Bacau.
Sunt necesare studii superioare finalizate.
Este important sa ai cunostinte de instalare si administrare sisteme de operare Windows.
Cunostintele de baza de hardware, software si retelistica te vor ajuta in activitate.
Experienta anterioara in domeniul IT/ HelpDesk si/sau cunoasterea limbajelor SQL si PHP constituie avantaje.
Ne dorim sa ai abilitati de relationare si lucru in echipa.
Ne asteptam sa poti comunica informatii tehnice, atat verbal cat si in scris, pentru o gama larga de utilizatori finali.
Ai nevoie de cunostinte de limba engleza - nivel mediu.
Potentialul de dezvoltare, implicarea si orientarea spre echipa si rezultate, te vor ajuta sa avansezi in cariera.
Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
Sunt necesare studii superioare finalizate.
Este important sa ai cunostinte de instalare si administrare sisteme de operare Windows.
Cunostintele de baza de hardware, software si retelistica te vor ajuta in activitate.
Experienta anterioara in domeniul IT/ HelpDesk si/sau cunoasterea limbajelor SQL si PHP constituie avantaje.
Ne dorim sa ai abilitati de relationare si lucru in echipa.
Ne asteptam sa poti comunica informatii tehnice, atat verbal cat si in scris, pentru o gama larga de utilizatori finali.
Ai nevoie de cunostinte de limba engleza - nivel mediu.
Potentialul de dezvoltare, implicarea si orientarea spre echipa si rezultate, te vor ajuta sa avansezi in cariera.
Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
- instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor.
- oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
- recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.
Descrierea jobului
Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:
- oferi suport tehnic de tip HelpDesk pentru statii de lucru, echipamente periferice si aplicatii specifice companiei
- monitorizezi si sa raspunzi rapid si eficient la solicitarile primite telefonic sau prin intermediul aplicatiei specifice
- monitorizezi tichetele alocate si sa le procesezi dupa regula primul intrat - primul rezolvat
- raspunzi la intrebarile utilizatorilor, sa rulezi programe de diagnosticare si sa izolezi problema, determinand si implementand solutii
- modifici configuratii, utilitati, setari implicite software etc. pentru statia de lucru locala
- te bazezi pe instructiuni si orientari prestabilite pentru a indeplini sarcinile specifice postului.
Doar persoanele selectate in urma analizarii aplicatiilor vor fi contactate si invitate sa participe la testare/interviu.
Descrierea companiei
„Dedicat planurilor tale” este sloganul ce are la baza valorile noastre, ale companiei Dedeman. Ne definesc simtul practic, orientarea spre solutii, perseverenta, integritatea si loialitatea. Consideram ca succesul companiei depinde de performanta noastra - a tuturor colegilor - de experienta profesionala si personala pe care o avem in cadrul unui mediu de lucru care cere si ofera dedicare si initiativa, implicare si camaraderie, angajament si stabilitate. Suntem alaturi unii de altii si ne sprijinim pe tot parcursul traseului profesional prin programe de dezvoltare a competentelor si o continua orientare spre rezultate obtinute datorita valorilor care ne unesc. Dedeman este locul unde cu totii invatam, ne descoperim potentialul si devenim mai buni. Pentru a raspunde nevoilor celor peste 12.000 de colegi, suntem alaturi pas cu pas.
La Dedeman, înțelegem ca tehnologia ne ajuta sa comunicam mai repede si mai eficient cu clienții noștri. De la modul de prezentare a produselor si serviciilor noastre pana la livrare, valorificam noi oportunitati, luam decizii pe baza datelor, suntem mai eficienti si crestem impreuna cu business-ul astfel incat tehnologia sa reprezinte o forta noua a noastra, care sa ne aduca mai aproape de client.
Dedeman prelucreaza datele cu caracter personal ale candidatilor in scop de recrutare si selectie asa cum este detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Candidati. Inainte de a aplica pentru un post disponibil consultati nota de informare accesand link-ul https://www.dedeman.ro/ro/nota-informare-candidati.html . Prin aplicarea pentru un post disponibil, va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon, e-mail, precum si orice alte date cu caracter personal continute in CV) sa fie prelucrate de societatea Dedeman, in conditiile mentionate in Nota de informare.
Pentru mai multe detalii privind posturile disponibile, vizitati recrutare.dedeman.ro.