Candidatul Ideal
Responsabil și comunicativ ;
Iți place să interacționezi cu oamenii ;
Iți place să lucrezi în vânzări ;
Apreciezi stabilitatea și iți dorești să lucrezi cu un brand cunoscut.
Iți place să interacționezi cu oamenii ;
Iți place să lucrezi în vânzări ;
Apreciezi stabilitatea și iți dorești să lucrezi cu un brand cunoscut.
Descrierea jobului
Casier
Responsabilități:
Intâmpini clienții într-o manieră prietenoasă și relaxată, oferindu-le o experiență placută ;
Promovezi imaginea și produsele comercializate în magazin ;
Activitati administrative uzuale: receptionezi marfa si o pregatesti pentru a fi expusa ;
Operezi pe casa de marcat, incasarea produselor prin diferite mijloace de plata ;
Pastrezi standardele de visual merchandising conform criteriilor de brand.
Asistent Director
Promovarea si vanzarea produselor companiei:
- Intampina clientii la intrarea in magazin si asigura asistenta in alegerea produselor;
- Rezolva sesizarile clientilor si se asigură că solicitările sunt rezolvate:
Deruleaza activitatea de gestionare a magazinului pentru o buna desfasurare a activitatii de vanzare:
- Receptioneaza marfa primita de la furnizor;
- Efectueaza operatiunile legate de mercantizarea produselor si depozitarea corespunzatoare a acestora;
Completeaza documente fiscale: facturi, chitante, registru de casa;
- Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
- Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor;
Ce oferim:
Pachet salarial format din : salariu fix + tichete de masa + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului ;
Mediu de lucru plăcut și profesionist ;
Discount de angajat la brandurile din cadrul societatii, Boggi, Emporio Armani, Swarovski, Geox
Training specializat ;
Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei ;
Program de lucru flexibil ;
Responsabilități:
Intâmpini clienții într-o manieră prietenoasă și relaxată, oferindu-le o experiență placută ;
Promovezi imaginea și produsele comercializate în magazin ;
Activitati administrative uzuale: receptionezi marfa si o pregatesti pentru a fi expusa ;
Operezi pe casa de marcat, incasarea produselor prin diferite mijloace de plata ;
Pastrezi standardele de visual merchandising conform criteriilor de brand.
Asistent Director
Promovarea si vanzarea produselor companiei:
- Intampina clientii la intrarea in magazin si asigura asistenta in alegerea produselor;
- Rezolva sesizarile clientilor si se asigură că solicitările sunt rezolvate:
Deruleaza activitatea de gestionare a magazinului pentru o buna desfasurare a activitatii de vanzare:
- Receptioneaza marfa primita de la furnizor;
- Efectueaza operatiunile legate de mercantizarea produselor si depozitarea corespunzatoare a acestora;
Completeaza documente fiscale: facturi, chitante, registru de casa;
- Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
- Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor;
Ce oferim:
Pachet salarial format din : salariu fix + tichete de masa + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului ;
Mediu de lucru plăcut și profesionist ;
Discount de angajat la brandurile din cadrul societatii, Boggi, Emporio Armani, Swarovski, Geox
Training specializat ;
Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei ;
Program de lucru flexibil ;
Descrierea companiei
PEERAJ Brands International este unul dintre cei mai mari reprezentanti de branduri in Romania, avand peste 150 de angajati, in peste 12 de magazine, la nivel national - GEOX, EMPORIO ARMANI, BOGGI, SWAROVSKI,TOPSELLERS.
Ne dorim alaturi de noi persoane dornice sa se implice in cresterea calitatii servicilor oferite clientilor nostri, precum si preocupare de o dezvoltare profesionala pe termen lung.