Candidatul Ideal
- Focus pe identificare de solutii;
- Orientare catre rezultat;
- Proactivitate si implicare;
- Studii superioare;
- Bune cunoștințe ale pachetului Microsoft Office, în special Microsoft Excel.
Energie, atitudine pozitivă și Know how. Again, pretty obvious 😊 ne-am bucura sa ai deja exeprienta in zona de coordonare a unui centru de procesare de minim 3 ani și implicit cunostinte despre cele mai bune practici in a gestiona activitatile de transport valori.
Simțul umorului. Obligatoriu. Ne ajută să ne facem muncă mai cu spor, să trecem peste orice și ne leagă mai mult că echipa
Descrierea jobului
Descopera cine poti fi în povestea noastra!
Cand alegi mai mult decât banking, primesti mai mult decat un job, pentru că #PeopleofBT înseamna obiective comune, spirit de echipa și ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.
Formarea si dezvoltarea echipelor, asumarea și luarea decizilor, profesionalism și integritate sunt doar cateva dintre atributele necesare în vederea potrivirii cu acest rol.
Ce te ajută în munca de zi cu zi:
- Responsabilitate. Abilitatile tale de leader sunt foarte importante pentru că vei coordona activitatea din Centrul de Procesare dar și activitatile de transport valori.
- Optimizare. Te preocupa constant eficientizarea activitatii cu numerar din CP atat în ceea ce priveste procesarea, cat si logistica.
- Atingere obiective. Monitorizezi KPľs pentru fiecare activitate și costurile aferente din Centrul de Procesare si participi la întocmirea si urmărirea bugetului.
- Crestere. Profesional, personal, ca echipa. Diversitatea taskurilor, calitatea interactiunilor cu colegii si obiectivele tot mai îndraznețe pe care le avem ca organizatie si ca echipa, ne ajuta sa ne dezvoltam în fiecare zi.
Stim, un job nou vine cu provocări, însă noi te asigurăm că vei fi primit cu brațele deschise 😊.
Dacă te gândești să faci o schimbare, vrem să te cunoaștem! Ce planuri mărețe evaluăm azi?
Descrierea companiei
Altfel…
suntem o companie care isi doreste ca ideile sa fie valorificate, iar visele implinite, sustinand oamenii care au curajul sa faca lucrurile diferit.
Acum 27 de ani a inceput povestea BT cu o echipa formata din 13 persoane si o sucursala. Azi, suntem Locul 1 in topul bancilor din Romania, cu peste 3 milioane de clienti si 9000 de colegi in echipa. Am invatat de-a lungul anilor ca pentru a aduce ideile mai aproape de realitate, este esential sa ne reinventam continuu.
Misiunea noastra este sa oferim experiente pozitive oriunde si oricand.
Bankingul merge mai bine cu zamBT.
Publicatia “The Banker”, conform “Top 1000 World Bank”, arata ca Banca Transilvania este singura institutie financiar-bancara din Romania clasata in primele 500 banci la nivel mondial, iar in Regiunea Europei Centrale si de Est, se situeaza in primele 15 locuri. In anul 2020, Banca Transilvania a fost certificata ca “Best Place to Work”, aspect care recunoaste cultura organizationala, oportunitatile de dezvoltare profesionala, satisfactia si experienta oamenilor in cadrul companiei.