Candidatul Ideal
Bune abilitati organizatorice si de comunicare
Persoana responsabila, serioasa, motivata si proactiva
Multi-tasking si time management
Abilitatate de a stabili prioritati
MS Office – Word&Excel – nivel avansat
Cunostinte contabilitate primara
Limba engleza nivel avansat, de preferat si a doua limba straina la nivel mediu-avansat
Experienta in companie de import-export si Incoterms reprezinta un avantaj
Studii medii/superioare
Persoana responsabila, serioasa, motivata si proactiva
Multi-tasking si time management
Abilitatate de a stabili prioritati
MS Office – Word&Excel – nivel avansat
Cunostinte contabilitate primara
Limba engleza nivel avansat, de preferat si a doua limba straina la nivel mediu-avansat
Experienta in companie de import-export si Incoterms reprezinta un avantaj
Studii medii/superioare
Descrierea jobului
Intocmeste agenda personala a directorului genaral
Mentine legatura telefonic si pe email cu clientii/furnizorii companiei
Planifica si organizeaza sedinte
Intocmeste si centralizeaza documentatie comerciala/financiara, diverse rapoarte conform instructiunilor primite de la conducerea companiei
Intocmeste documente administrative (adrese, informari, procese verbale, awb-uri)
Organizeaza si arhiveaza documentele pentru predarea catre contabilitate
Intocmeste lista zilnica de plati, pe care o transmite managerului companiei
Asigura protocolul in companie si consumabilele;
Mentine relatia cu furnizorii companiei, solicita oferte si efectueaza achizitii dupa aprobarea managementului.
Asigura suport pentru celelalte departamente ale companiei
Ce oferim:
Posibilitate de dezvoltare profesionala
Bonuri de masa, asigurare medicala privata
Telefon si laptop de serviciu
Salariu competitiv
Mentine legatura telefonic si pe email cu clientii/furnizorii companiei
Planifica si organizeaza sedinte
Intocmeste si centralizeaza documentatie comerciala/financiara, diverse rapoarte conform instructiunilor primite de la conducerea companiei
Intocmeste documente administrative (adrese, informari, procese verbale, awb-uri)
Organizeaza si arhiveaza documentele pentru predarea catre contabilitate
Intocmeste lista zilnica de plati, pe care o transmite managerului companiei
Asigura protocolul in companie si consumabilele;
Mentine relatia cu furnizorii companiei, solicita oferte si efectueaza achizitii dupa aprobarea managementului.
Asigura suport pentru celelalte departamente ale companiei
Ce oferim:
Posibilitate de dezvoltare profesionala
Bonuri de masa, asigurare medicala privata
Telefon si laptop de serviciu
Salariu competitiv
Descrierea companiei
Companie de trading international.
Joburi similare