Candidatul Ideal
Cerințe obligatorii
- Minimum doi ani de experiență relevantă in domeniul agricol (achizitii cereale, vanzari inputuri)
- Cunoștințe despre lanțul de aprovizionare în agricultură si despre activitățile de comerț cu cereale
- Studii universitare, în domeniul agriculturii sau al afacerilor/economiei
- Managementul relațiilor cu clienții
- Cunoștințe PC (Microsoft Outlook, Excel, Word)
- Permis de conducere, categoria B
- Disponibilitate pentru călătorii în interes de serviciu și conducerea mașinii companiei în acest sens
- Abilități de vânzări consultative si abilități excelente de negociere și convingere, orientare către rezultate
- Limba engleză - nivel intermediar
- Înțelegerea evoluției prețurilor/piețelor și capacitatea de a explica tendințele sau acțiunea factorilor externi
- Expunere către procese și proceduri complexe specifice companiilor din domeniul comerțului cu cereale.
Descrierea jobului
- Negociază cu furnizorii existenți și cu cei potențiali pentru a îndeplini obiectivele date în ceea ce privește originarea, managementul riscurilor (dacă este cazul), serviciile legate de depozitare marfă în silozuri, aplicarea instrumentelor și tehnicilor specifice de vânzări si aplicabile pentru activitatea de originare.
- Întocmește și execută planuri de activitate personalizate, atât pentru furnizorii existenți, cât și pentru potențiali furnizori.
- Monitorizează activitatea din zona alocată (fluxuri de marfă identificate, așteptările de preț și piață ale furnizorilor săi, tendințele de evoluție ale planurilor de culturi din zona sa, cantitatea de marfă vândută și cea disponibilă) si transmite aceste date persoanelor desemnate.
- Oferă soluții orientate către furnizorul său, identificând oportunități pentru a accesa anumite volume de marfă prin schimbarea fluxului logistic obișnuit.
- Monitorizează executarea contractelor de către departamentele desemnate, verificând satisfacția clientului si oferind asistență, dacă este necesar.
- Se asigură că documentele (contracte, documente de plată etc.) respectă procedurile interne ale companiei și prevederile legale.
- Realizeaza si transmite raportari săptămânale/lunare/semestriale cu privire la propria performanță si participă la întalnirile periodice organizate cu echipa comercială. Actualizează baza de date cu furnizorii și evidențele interacțiunii cu aceștia.
Oferim un mediu de lucru cu expunere internațională, menit să stimuleze și încurajeze creșterea profesională într-un ritm rapid. De asemenea, oferim un salariu competitiv și o varietate de beneficii suplimentare, cât și oportunități de dezvoltare a carierei într-una dintre cele mai mari și mai solide companii private din lume.
Interesat? Atunci trimite-ne CV-ul tau cât mai curand!
Descrierea companiei
Cargill și-a luat angajamentul de a furniza alimente, ingrediente, soluții agricole și produse industriale pentru a hrăni lumea într-un mod sigur, responsabil și durabil. Din centrul lanțului de aprovizionare, creăm parteneriate cu fermieri și clienți pentru a aproviziona, fabrica și livra produse esențiale pentru viața de zi cu zi.
Cei aproximativ 160.000 de angajați inovează cu dedicare, furnizând clienților produsele esențiale pentru ca afacerile să se dezvolte, comunitățile să prospere, iar consumatorii să trăiască bine. Cu 160 de ani de experiență ca o companie de familie, privim spre viitor, rămânând în același timp fideli valorilor noastre. Punem oamenii pe primul loc. Acționăm pentru a evolua. Procedăm corect astăzi și pentru generațiile viitoare.