Candidatul Ideal
-studii superioare economice, obligatoriu de specializare in domeniu;
-experienta relevanta de minim 3 ani in functia de sef receptie;
-experienta in coordonarea unei echipe numeroase;
-cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
-cunostinte avansate de limba engleza, franceza si/sau germana;
-abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
-capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
-foarte bune abilitati de planificare si organizare.
-experienta relevanta de minim 3 ani in functia de sef receptie;
-experienta in coordonarea unei echipe numeroase;
-cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
-cunostinte avansate de limba engleza, franceza si/sau germana;
-abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
-capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
-foarte bune abilitati de planificare si organizare.
Descrierea jobului
-conduce si coordoneaza intreaga activitate a hotelului.
-are rolul de a asigura functionarea optima a hotelului.-planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere;
-organizeaza si repartizeaza sarcinile zilnice ale personalului din receptie si monitorizeaza progresul acestora;
-planifica si coordoneaza acttivitatile de training pentru angajatii noi, asiguradu-se ca acestia inteleg si pot aplica standardele de operare;
elaborează programul de lucru al personalului, asigurându-se că sunt respectate reglementările legale și interne;-evaluează procedurile de lucru în recepție și propune măsuri pentru îmbunătățirea eficienței și calității serviciilor;
-colaborează cu managementul pentru a implementa noi standarde și politici operationale;
-se ocupă de gestionarea documentelor financiare, a rapoartelor de activitate și a altor înregistrări necesare pentru evaluarea performanței echipei;
-asigură bunăstarea și securitatea documentelor confidențiale ale clienților și organizației.
-dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
-asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;
-dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism;
-supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
-mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;
-urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor.
Beneficii:
-salariul atractiv
-tichete masa
-decontare transport
-abonament sanatate
-are rolul de a asigura functionarea optima a hotelului.-planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere;
-organizeaza si repartizeaza sarcinile zilnice ale personalului din receptie si monitorizeaza progresul acestora;
-planifica si coordoneaza acttivitatile de training pentru angajatii noi, asiguradu-se ca acestia inteleg si pot aplica standardele de operare;
elaborează programul de lucru al personalului, asigurându-se că sunt respectate reglementările legale și interne;-evaluează procedurile de lucru în recepție și propune măsuri pentru îmbunătățirea eficienței și calității serviciilor;
-colaborează cu managementul pentru a implementa noi standarde și politici operationale;
-se ocupă de gestionarea documentelor financiare, a rapoartelor de activitate și a altor înregistrări necesare pentru evaluarea performanței echipei;
-asigură bunăstarea și securitatea documentelor confidențiale ale clienților și organizației.
-dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
-asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;
-dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism;
-supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
-mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;
-urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor.
Beneficii:
-salariul atractiv
-tichete masa
-decontare transport
-abonament sanatate