Candidatul Ideal
Daca iti pasa de viitorul planetei si doresti sa lucrezi intr-o companie care propune masuri spre un viitor mai curat, ︎︋︄︇︆︀︇︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎inseamna ca locul tau e alaturi de noi!
Cautam o persoana organizata, asezata, sociabila si deschisa spre invatare care sa ne ajuta sa completam echipa!
Cautam o persoana organizata, asezata, sociabila si deschisa spre invatare care sa ne ajuta sa completam echipa!
Descrierea jobului
Iata care vor fi responsabilitatile tale:
-Facturare, intocmire contracte si documentatie livrari
-Livrari: urmarire livrari, comunicare cu clientul si cu depozitul de unde se incarca marfa
-Evidenta platilor
-Office management: comenzi birotica, apa, utilitati
-Intocmire de oferte
-Comunicare cu clienti, furnizori
-Comenzi la furnizorii din strainatate si urmarirea livrarilor
-Evidenta stocurilor – inregistrare intrari, iesiri in program de gestiune
-Mentinerea relatiei cu diverse institutii ale statului
-Abilitatea de a planifica proiecte
-Analiza ofertelor primite
-Mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborarea cu furnizori si clienti
-Cautare de transport pentru livrari, negocierea pretului transporturilor si urmarirea livrarilor
-Intocmire documentatie finantari
-Pregatire dosar cu acte pentru contabilitate
Sunt necesare: Studii superioare, operare PC, cunostinte basic Excel, Engleza nivel conversational.
-Facturare, intocmire contracte si documentatie livrari
-Livrari: urmarire livrari, comunicare cu clientul si cu depozitul de unde se incarca marfa
-Evidenta platilor
-Office management: comenzi birotica, apa, utilitati
-Intocmire de oferte
-Comunicare cu clienti, furnizori
-Comenzi la furnizorii din strainatate si urmarirea livrarilor
-Evidenta stocurilor – inregistrare intrari, iesiri in program de gestiune
-Mentinerea relatiei cu diverse institutii ale statului
-Abilitatea de a planifica proiecte
-Analiza ofertelor primite
-Mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborarea cu furnizori si clienti
-Cautare de transport pentru livrari, negocierea pretului transporturilor si urmarirea livrarilor
-Intocmire documentatie finantari
-Pregatire dosar cu acte pentru contabilitate
Sunt necesare: Studii superioare, operare PC, cunostinte basic Excel, Engleza nivel conversational.
Descrierea companiei
Classic Green se bucura de privilegiul de a fi la curent si a promova cele mai noi inovatii in domeniu, pentru o dezvoltare sustenabila si responsabila social a agriculturii din Romania, dar si a sectorului de reciclare a deseurilor.
Joburi similare
- 24 Apr. 2025
Back office assistant - Germana incepator - BRASOV
Teleperformance Romania
Brasov, Sacele, Zarnesti și alte 2 orașe