Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Team Leader Depozit E-Shop

DEICHMANN S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Deichmann Logistics România își înființează în zona Buftea propriul centru logistic!
Suntem în procesul de a ne forma o echipă dedicată, care să contribuie la dezvoltarea lui încă de la început.
Este o oportunitate valoroasă pentru profesioniștii din domeniul logisticii care își doresc să fie implicați într-un proiect nou, cu impact direct și vizibilitate în cadrul organizației. Poți avea un rol activ în structurarea și optimizarea proceselor, alături de o echipă dinamică, orientată spre performanță și colaborare.

Dacă ai experiență relevantă, te regăsești în responsabilitățile rolului și vrei să contribui la un proiect logistic aflat într-o etapă de dezvoltare importantă, te încurajăm să aplici. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Team Leader Depozit E-Shop

………………………………………………………………………………………………………….
Profil:
  • Studii superioare absolvite cu diploma de licență în logistică, managementul lanțului de aprovizionare sau management
  • Minim 5 ani de experiență în domeniul Logistic sau al lanțului de aprovizionare
  • Minim 2 ani de experiență într-o funcție similară
  • Cunoștințe foarte bune de limba engleză, atât scris, cât și verbal
  • Cunoștințe de limbă germană constituie un avantaj
  • Operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Capacitate de analiză, atenție la detalii și gândire logică
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare
  • Atitudine pozitivă, inițiativă și dorință de învățare continuă
  • Flexibilitate și adaptabilitate la sarcini variate și situații neprevăzute
  • Capacitatea de a lucra eficient, individual sau în echipă, inclusiv în condiții de solicitare intelectuală și ritm susținut
  • Abilități foarte bune de organizare, prioritizare și gestionare a timpului

Constituie un avantaj:
  • Experiență în operarea unui sistem de bandă transportoare/sortare/ conveior
  • Permis de operare a unui stivuitor

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Coordonează activitatea operațională și administrativă a unității, urmărind eficiența, rentabilitatea și respectarea standardelor interne
  • Gestionează întregul flux logistic – de la import, depozitare, până la livrări interne și internaționale
  • Planifică, organizează și supraveghează operațiunile zilnice de recepție, depozitare, picking și expediere a mărfurilor
  • Verifică integritatea sigiliilor containerelor/camioanelor, desemnează zonele de descărcare și gestionează articolele neconforme (ex: deteriorate, defecte)
  • Coordonează activitățile de picking (emiterea valurilor, distribuirea listelor, pornirea Pickwave-urilor) și se asigură de buna organizare a pregătirii comenzilor pentru expediere
  • Preia și soluționează solicitările departamentului de e-commerce (anulări, verificări comenzi, articole defecte sau neconforme)
  • Verifică periodic corectitudinea informațiilor din sistemele interne (WBM, WWS) și cele afișate pe website vs. produs
  • Menține o comunicare eficientă cu departamentele interne (logistică, vânzări, aprovizionare) și asigură colaborarea funcțională între echipe
  • Colaborează activ cu furnizorii de servicii logistice, transportatori, comisionari vamali și partenerii din cadrul grupului
  • Se asigură de transmiterea corectă a informațiilor logistice și colaborează cu echipa IT din Germania pentru gestionarea eventualelor disfuncționalități tehnice
  • Monitorizează indicatorii de performanță (KPI) privind activitatea logistică și propune măsuri de optimizare a proceselor și a calității serviciilor

Oferim:
  • Pachet salarial atractiv
  • Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei la nivel internațional
  • O cultură de companie dinamică și colaborativă
  • Un loc în care puteți face diferența

Dacă îți dorești o nouă provocare într-o companie stabilă și de renume, aplică acum!

Descrierea companiei

………………………………………………………………………………………….
DEICHMANN SE, cu sediul în Essen, Germania, a fost înființată în 1913 și este încă o companie deținută în totalitate de familia fondatoare. Este liderul pieței europene de retail de încălțăminte și activează în 31 de țări din întreaga lume. Compania are peste 49.000 de angajați și operează aproximativ 4.700 de magazine staționare, precum și 41 de magazine online. În Romania am deschis prima filială în anul 2007 și am ajuns între timp la o rețea de peste 110 magazine și aproximativ 850 de angajați.

Publicat 25 Mar. 2025Reactualizat 24 Apr. 2025Expiră 24 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.