Candidatul Ideal
- Absolvent de Facultate Stiinte Economice, expert contabil inscris la CECCAR (constituie avantaj) membru CAFR/ASPAAS (constituie avantaj)
- Minim 2 ani experienta in contabilitate/ audit financiar
- Abilitati bune de analiza a situatiilor financiare
- Bune abilitati interpersonale
- Abilitati excelente de comunicare scrisa/verbala
- Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit)
- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office/Excel
- Disponibil pentru deplasari
Descrierea jobului
Alaturandu-va echipei C&P va puteti astepta sa fiti implicat intr-o varietate de proiecte interesante, provocatoare si diverse.
Acest lucru inseamna ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂ca va trebui sa aveti o gandire analitica si sa contestati practicile existente pentru a dezvolta raspunsuri la probleme cu grad variat de complexitate.
De asemenea, veti colabora cu colegii din toate departamentele pentru a construi relatii si a identifica oportunitati pentru clientii nostrii.
Anumite misiuni pot sa solicite deplasare interna la client (in afara orasului).
O sa:
Participati in numeroase angajamente: preluarare si analiza de evidente contabile a unor societatii, consultanta, audit si altele.
Revizuiti livrabile trimise catre client;
Invatati continuu si o sa impartasiti cunostiintele cu alti membri ai echipei;
Identificati oportunitati si imbunatatirea produselor si proceselor.
Responsabilitati:
- Aranjeaza documentele primite de la clienti si le indosariaza;
- Inregistreaza sistematic si cronologic documentele primite (facturi de achizitie, facturi de vanzare, documente de incasare/plata in numerar, extrase de banca, deconturi de cheltuieli, altele;
- Efectueaza componente ale sodurilor conturilor si efectueaza reglari ale acestora;
- Verifica situatia documentelor lipsa;
- Pregatirea situatiilor (balanta de verificare, jurnal de vanzari si jurnal de cumparari, documentatie completa inventariere, etc.)
- Efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare
- Intocmirea declaratiilor fiscale, a calculului impozitului pe profit si a altor situatii si rapoarte contabile solicitate de client si/ sau autoritati
- Intocmirea bilanturilor
-Arhivarea fizica si electronica a documentelor financiar contabile, in conformitate cu procedurile companei
- Va participa alaturi de echipa la realizarea in bune conditii a misiunilor de audit financiar. Isi insuseste metodologiile si participa la aplicarea acestora conform practicilor si standardelor interne.
Nu suntem interesați de colaborări part-time sau remote .
Oferim:
- Optiuni interesante de dezvoltare a carierei si misiuni provocatoare;
- Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa;
- Tehnologii si metodologie actualizata;
- pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate)
Acest lucru inseamna ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂ca va trebui sa aveti o gandire analitica si sa contestati practicile existente pentru a dezvolta raspunsuri la probleme cu grad variat de complexitate.
De asemenea, veti colabora cu colegii din toate departamentele pentru a construi relatii si a identifica oportunitati pentru clientii nostrii.
Anumite misiuni pot sa solicite deplasare interna la client (in afara orasului).
O sa:
Participati in numeroase angajamente: preluarare si analiza de evidente contabile a unor societatii, consultanta, audit si altele.
Revizuiti livrabile trimise catre client;
Invatati continuu si o sa impartasiti cunostiintele cu alti membri ai echipei;
Identificati oportunitati si imbunatatirea produselor si proceselor.
Responsabilitati:
- Aranjeaza documentele primite de la clienti si le indosariaza;
- Inregistreaza sistematic si cronologic documentele primite (facturi de achizitie, facturi de vanzare, documente de incasare/plata in numerar, extrase de banca, deconturi de cheltuieli, altele;
- Efectueaza componente ale sodurilor conturilor si efectueaza reglari ale acestora;
- Verifica situatia documentelor lipsa;
- Pregatirea situatiilor (balanta de verificare, jurnal de vanzari si jurnal de cumparari, documentatie completa inventariere, etc.)
- Efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare
- Intocmirea declaratiilor fiscale, a calculului impozitului pe profit si a altor situatii si rapoarte contabile solicitate de client si/ sau autoritati
- Intocmirea bilanturilor
-Arhivarea fizica si electronica a documentelor financiar contabile, in conformitate cu procedurile companei
- Va participa alaturi de echipa la realizarea in bune conditii a misiunilor de audit financiar. Isi insuseste metodologiile si participa la aplicarea acestora conform practicilor si standardelor interne.
Nu suntem interesați de colaborări part-time sau remote .
Oferim:
- Optiuni interesante de dezvoltare a carierei si misiuni provocatoare;
- Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa;
- Tehnologii si metodologie actualizata;
- pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate)
Descrierea companiei
Ceausescu & Partners, o firma cu o reputatie solida si o clientela diversa, se extinde si cauta un economist cu atributii si in sfera auditului financiar, pentru a se alatura echipei noastre. Chiar daca la prima vedere este vorba doar despre cifre, noi spunem ca este totusi despre oameni, comunicare, pricepere si pasiunea pentru lucrul bine facut.