Candidatul Ideal
Cerinte:
- avand in vedere ca va lucra in Departamentul de Resurse Umane, confidentialitatea reprezinta un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana sa aiba capacitati dezvoltate de a interactiona cu oamenii si de a acorda suportul necesar in probleme legate de administrarea de personal si resurse umane.
- punctual/a, responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
- organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
- experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
- calificari/specializari specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
- cunostinte bune REGES (Registrul general de evidenta a salariatilor) precum si cunostinte temeinice de legislatia muncii: Codul Muncii, Legea somajului, Legea pensiilor, Legislatie privind concediul medical, concediul pentru crestere si ingrijire copil, alte concedii; precum si capacitate de a se adapta modificarilor legislative;
- cunostinte despre intocmirea, prelucrarea si interpretarea pontajelor;
- cunosterea procesului de recrutare si selectie a viitorilor angajati;
- cunostinte de calcul salarial;
- cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
- avand in vedere ca va lucra in Departamentul de Resurse Umane, confidentialitatea reprezinta un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana sa aiba capacitati dezvoltate de a interactiona cu oamenii si de a acorda suportul necesar in probleme legate de administrarea de personal si resurse umane.
- punctual/a, responsabil/a, atent/a la detalii, sociabil/a, empatic/a, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/a, dar si plin/a de energie;
- organizat/a, cu bune abilitați de planificare si prioritizare, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare;
- experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
- calificari/specializari specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
- cunostinte bune REGES (Registrul general de evidenta a salariatilor) precum si cunostinte temeinice de legislatia muncii: Codul Muncii, Legea somajului, Legea pensiilor, Legislatie privind concediul medical, concediul pentru crestere si ingrijire copil, alte concedii; precum si capacitate de a se adapta modificarilor legislative;
- cunostinte despre intocmirea, prelucrarea si interpretarea pontajelor;
- cunosterea procesului de recrutare si selectie a viitorilor angajati;
- cunostinte de calcul salarial;
- cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Descrierea jobului
Intocmeste, gestioneaza si distribuie documentele specifice activitatii de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/fostilor angajati;
Organizeaza, mentine si arhiveaza dosarele de personal;
Intocmeste documentele de angajare, modificare, suspendare si incetare a activitatii pentru salariati;
Colecteaza, centralizeaza si transmite compartimentului salarizare, dupa verificare, toate informatiile justificative privind calculul salariilor (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii);
Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil si eficient;
Acorda consultanta pe probleme de personal si legislatia muncii.
Intocmeste diverse rapoarte si evidente solicitate de seful de serviciu si de conducerea societatii;
Participa la procesul de evaluarea anuala a salariatilor societatii conform procedurilor interne.
CE OFERIM?
salariu motivant
tichete de masa;
abonament medical;
recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.
posibilitate de dezvoltare personala
lucru intr-o echipa dinamica
Organizeaza, mentine si arhiveaza dosarele de personal;
Intocmeste documentele de angajare, modificare, suspendare si incetare a activitatii pentru salariati;
Colecteaza, centralizeaza si transmite compartimentului salarizare, dupa verificare, toate informatiile justificative privind calculul salariilor (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii);
Colaboreaza cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil si eficient;
Acorda consultanta pe probleme de personal si legislatia muncii.
Intocmeste diverse rapoarte si evidente solicitate de seful de serviciu si de conducerea societatii;
Participa la procesul de evaluarea anuala a salariatilor societatii conform procedurilor interne.
CE OFERIM?
salariu motivant
tichete de masa;
abonament medical;
recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.
posibilitate de dezvoltare personala
lucru intr-o echipa dinamica
Descrierea companiei
Societatea COMPREST S.A., cu sediul administrativ in Brasov, efectueaza serviciul de colectare si salubrizare in orasul Brasov si in localitatile limitrofe pentru aproximativ 160.000 locuitori, societati economice si institutii publice din zona respectiva.
Joburi similare