Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

ADMINISTRATORI GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L.

GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L.
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Anunț selecție Membri în Consiliul de Administrație al Societății GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L.
Nr. posturi: 3 (trei)

Data publicării anunțului: 25.03.2025
Termen-limită pentru depunerea dosarului de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului: 25.04.2025 ora 14.00
Dosarele de candidatură se depun astfel: în plic închis și sigilat la autoritatea publică tutelară, Registratura Primăriei Valu lui Traian, Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, str. Primăriei nr.1, 907300, Județ Constanța, România și în format electronic pe adresa secretar@valuluitraian.ro.

CONDIȚII DE PARTICIPARE
Candidatul îndeplinește cumulativ următoarele condiții obligatorii:
  • Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • Cunoaște limba română (scris și vorbit);
  • Are capacitate deplină de exercițiu;
  • Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicina muncii sau medic de familie;
  • Nu a fost destituit dintr-o funcție din cadrul unor instituţii publice și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  • Nu a fost revocat din funcția de administrator/director în ultimii 5 ani, pentru motive prevăzute de legislația corporativă;
  • Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal;
  • Nu a fost începută urmărirea penală pentru infracțiunile prevăzute la art. 6 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr.129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor;
  • Nu a făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege – declarație pe propria răspundere;
  • Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul de interese și a statutului societății cu poziția de administrator;
  • Îndeplinește toate criteriile conform prevederilor HG nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.
CRITERII DE SELECȚIE
Având în vedere dispozițiile: art.28 alin.(1) și alin.(3), art.4, art.30 alin.(9), art.33, art.34 alin.(1) și alin.(3), art.34 alin.(4^1) din O.U.G. nr.109/2011, art.138^2 din Legea nr.31/1990, art.65 alin.(1)-(5) din Legea nr. 162/2017
fiecare candidat trebuie să respecte următoarele criterii de selecție obligatorii:
  • Are experienţă în conducerea societăţilor sau regiilor autonome;
  • Are studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății de cel puţin 7 ani;
  • Nu se încadrează în niciuna dintre situațiile prevăzute la art.4 lit.a)-i) din OUG nr. 109/2011;
  • Nu se încadrează în niciuna din situațiile și interdicțiile prevăzute la Art.30 alin.(9) din OUG nr.109/2011
  • Nu se încadrează în niciuna dintre situațiile prevăzute la Art.33 din O.U.G. nr.109/2011
Se vor aplica candidaților și criteriile de selecție referitoare la:
Numărul de funcționari publici. Nu pot fi numiţi mai mult de un membru din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice.
Gradul de indepedență. Majoritatea membrilor consiliului de administraţie este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în înțelesul art.138^2 din Legea nr.31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Funcționarii publici, înalții funcționari publici, precum și alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice nu pot fi considerați independenți.
Criteriul de gen. Stabilirea numărului de membri ai consiliului de administraţie se face cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel încât cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie femei şi cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie bărbaţi; consiliul de administraţie nu poate fi format în exclusivitate din persoane de acelaşi gen.
Numărul de mandate. O persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de membru al consiliului de administraţie şi/sau de membru al consiliului de supraveghere în întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României. Această prevedere se aplică în aceeaşi măsură persoanei fizice reprezentant al unei persoane juridice administrator sau membru al consiliului de supraveghere, precum şi persoanei juridice numite administrator. Autoritatea publică tutelară poate stabili ca pe durata mandatului său administratorul unei întreprinderi publice să poată face parte dintr-un singur consiliu de administraţie şi/sau consiliu de supraveghere.

Se vor aplica criteriile pentru respectarea obligațiilor privind componența comitetului de audit din cadrul Consiliului de Administrație.
Comitetul de audit trebuie să fie un comitet independent sau un comitet al consiliului de administraţie sau de supraveghere al entităţii auditate. Acesta este alcătuit din membri neexecutivi ai consiliului de administraţie sau de supraveghere al entităţii auditate şi/sau din membrii desemnaţi de adunarea generală a acţionarilor sau asociaţilor entităţii auditate sau, pentru entităţile care nu au acţionari sau asociaţi, de un organism echivalent.
Cel puţin un membru al comitetului de audit trebuie să deţină competenţe în domeniul contabilităţii şi auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective.
Comitetul de audit trebuie să aibă calificările prevăzute de lege în domeniul în care îşi desfăşoară activitatea entitatea auditată.
Majoritatea membrilor comitetului de audit trebuie să fie independenţi de entitatea auditată. Preşedintele comitetului de audit este numit de membrii acestuia sau de către consiliul de supraveghere al entităţii auditate şi este independent de entitatea auditată”.

Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice postului pentru care aplică:
Administrator 1
  • studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești/economice/sociale/juridice sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice de cel puțin 7 ani.
Administrator 2
  • studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești/economice/sociale/juridice sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice de cel puțin 7 ani.
Administrator 3
  • studii superioare și experiență în domeniul științelor economice de cel puțin 7 ani
  • are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective.
  • autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.
MODALITATEA DE EVALUARE
Candidații selectați conform cerințelor, vor fi evaluați pe baza matricei Consiliului de Administrație, anexă la Profilul Consiliului de Administrație, postată pe pagina de internet a autorității publice tutelare Comuna Valu lui Traian (https://www.valu-lui-traian.ro/gospodaria-comunala/) și pe pagina de internet a Societății GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L.
Evaluarea se va face prin următoarele metode: Analiza Declarației de Intenție, Inteviu și Test Great People Inside.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ
Dosarul de candidatură va cuprinde următoarele documente:
  • Opis documente;
  • Curriculum Vitae, format Europass, redactat în limba română;
  • Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate – original;
  • Cazier judiciar – original;
  • Cazier fiscal – original;
  • Copii după următoarele documente:
    • act de identitate (B.I./C.I./Pașaport) pentru persoane fizice, respectiv copie certificat de înmatriculare și certificat constatator pentru persoane juridice – obligatoriu;
    • certificat de căsătorie sau alte acte – obligatoriu doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit față de cel înscris pe actul de identitate copie – opțional;
    • documente care să ateste nivelul studiilor absolvite (diplomă licență, master, doctorat cu supliment) – obligatoriu;
    • alte documente care să certifice efectuarea altor specializări (diplomă de studii aprofundate și/sau certificate ANC cu supliment) – opțional;
    • alte documente care să dovedească participarea la conferințe, seminare și/sau cursuri, fără certificare ANC (diplome de participare) – opțional;
    • documente care să ateste experiența profesională în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani (carnet de muncă; adeverințe eliberate de angajatori; extras Reges/Revisal, etc) – obligatoriu;
    • documente care să ateste experienţa în conducerea societăţilor, regiilor autonome sau instituțiilor publice (certificat constatator de la Registrul Comerțului și/sau Act constitutiv, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de entitățile juridice în care au dobândit această experiență) – obligatoriu;
    • documente care să ateste competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective (copii după atestate și/sau certificate profesionale eliberate de asociații profesionale în domeniul financiar, audit, expert contabil – CECCAR, etc.) – obligatoriu pentru candidații care au optat pentru postul de Administrator 3;
    • documente care să ateste că este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția (copii după carnet și/sau certificate profesionale eliberate de CAFR) sau are experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar, dovedită cu documente justificative. – obligatoriu pentru candidații care au optat pentru postul de Administrator 3.
    7. Formulare:
    • declarație privind postul/posturile pentru care optează candidatul (Formular 1);
    • declarație privind statutul de independent (Formular 2);
    • declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formular 3);
    • declarație privind situaţiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 4);
    • declarație privind situaţiile prevăzute la Art.30 alin.(9) din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 5);
    • declarație privind situaţiile prevăzute la Art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 6);
    • declarație cu privire la faptul că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum sunt definite de lege (Formular 7);
    • declarație cu privire la faptul că toate copiile după documentele depuse de către candidat, prevăzute la punctul 6, sunt conforme cu originalul (Formular 8);
    • declarație privind expunerea politică (Formular 9);
    • acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal care să confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale în scopul realizării procedurii de selecție, precum și acordul de a permite verificarea informațiilor furnizate (Formular 10).
    Notă: Modelele de formulare pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității publice tutelare Comuna Valu lui Traian (https://www.valu-lui-traian.ro/gospodaria-comunala/) și/sau de pe pagina de internet a Societății GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L.

    Notă: În cazul în care unul dintre documentele obligatorii, menționate mai sus, nu a fost depus de către candidat în dosarul de candidatură, iar candidatul nu îl transmite în timp util, respectiv în termenul prevăzut în anunțul de selecție, candidatura sa va fi respinsă.

    Descrierea jobului

    Conform contract de mandat

    Descrierea companiei

    Societatea GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L. este persoană juridică de naționalitate română se organizează și funcționează potrivit reglementărilor legale în vigoare, respectiv Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr.111/2016, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr.31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în vederea realizării obiectului său de activitate și a îndeplinirii obiectivelor societății așa cum sunt stabilite prin Actul Constitutiv.
    Societatea GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L. este organizată ca o societate cu răspundere limitată.
    Datele de identificare:
    • Denumire întreprindere publică: GOSPODĂRIE COMUNALĂ VALU LUI TRAIAN S.R.L.
    • Cod de Identificare Fiscală este: 230098173
    • Număr înmatriculare: J13/844/2012
    • EUID: ROONRC.J13/844/2012
    • Sediul social: Sat Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, Str. CALEA DOBROGEI nr.83, cladire Piața Agroalimentară – Centru Transfrontalier de Afaceri, etaj 1, Județ Constanța, cod poștal 907300, România
    Capital social în valoare de 40.200 lei este divizat în 4.020 părți sociale, cu o valoare nominală de 10 lei/parte socială.
    Asociatul unic al societăţii este U.A.T. Comuna Valu lui Traian, prin Consiliul Local
    Consiliul Local Valu lui Traian deține calitatea de Autoritate Publică Tutelară.
    Domeniul principal de activitate este: Activități de întreținere peisagistică (CAEN Rev.3: 813).
    Activitatea principală este: Activități de întreținere peisagistică (CAEN Rev.3: 8130).
    Alte activități: potrivit Actului Constitutiv.
    Societatea este licențiată și autorizată conform legislației în vigoare.
    Adunarea Generalǎ a Asociaților este organul de conducere al societǎţii care decide asupra activitǎtii acesteia şi stabileşte politica economică şi comercialǎ.
    Publicat 25 Mar. 2025Reactualizat 25 Mar. 2025Expiră 24 Apr. 2025
    Joburi similare
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.