Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Ești în căutarea unei noi oportunități în domeniul resurselor umane? Alătură-te echipei noastre ca HR Generalist Senior și contribuie la gestionarea proceselor de administrate de personal. Dacă îți dorești o nouă provocare, abia așteptăm să te cunoaștem!
De ce să ni te alături:
Noi credem în OAMENI, apreciem și respectăm fiecare contribuție, îmbrățișând, totodată, oportunitățile aduse de perspectivele diverse ale fiecăruia.
Succesul acestei companii se bazează pe cea mai valoroasă resursă a noastră – oamenii dedicați. Amprenta lor se regăsește în fiecare realizare și în fiecare pas înainte făcut în cei 75 de ani de existență. De aceea, continuăm să ne lăsăm inspirați de idealurile și ambițiile fiecărui coleg și avem încredere că viitorul nostru va fi la fel de promițător ca trecutul pe care îl sărbătorim.
Responsabilități ︇principale:
- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal: actualizarea și arhivarea dosarelor de personal, asigurarea conformității contractelor de muncă și a actelor adiționale, gestionarea încetărilor de contract;
- Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (vechime, stagiu de cotizare, concediu de creștere copil, șomaj etc.);
- Gestionarea detașărilor transnaționale: pregătirea și depunerea documentației necesare pentru autorități, asigurarea respectării cerințelor legale privind condițiile de muncă, oferirea de suport angajaților detașați și monitorizarea statutului acestora;
- Pregătirea rapoartelor și evidențelor necesare pentru conformitate și audit;
- Oferirea de suport angajaților în ceea ce privește aspectele administrative (contracte, beneficii, concedii, documentație oficială etc.).
Cerințe:
- Experiență de minimum 3 ani într-un rol similar;
- Cunoștințe solide privind legislația muncii;
- Competențe de comunicare scrise și verbale în limba engleză (minim nivel mediu);
- Competențe solide în Microsoft Office, cu accent pe Excel;
- Atenție la detalii, proactivitate și capacitate de prioritizare a sarcinilor multiple.
Ce oferim?
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Asigurare privată de sănătate și de viață;
- Zile suplimentare în funcție de vechimea în muncă și bonus pentru concediul de odihnă;
- Primă lunară de electricitate;
- Program flexibil și short Fridays.
Locatie: Strada Candiano Popescu nr 1, sector 4, Bucuresti.
Dacă acest rol ți se potrivește, aplică și hai să ne cunoaștem!
De asemenea, te invităm să vizitezi www.electromontaj.ro pentru a afla mai multe despre noi, proiectele noastre de anvergură și impactul pe care îl avem în industrie.
Descrierea companiei
Electromontaj este o companie de construcții în domeniul energiei electrice, înființată în 1949, cu proiecte în întreaga lume, lider pe piața din România. Electromontaj proiecteaza, construiește, transformă și menține infrastructura pentru transportul și distribuția energiei electrice și este o companie cu capital privat 100% autohton.Activitatea de producţie internă este organizată în puncte de lucru răspândite pe tot cuprinsul ţării, în unităţi de producţie proprii în Bucureşti (Fabrica de Stâlpi Zincați) şi în Câmpina (Fabrica de Cleme și Armături), Electromontaj deține propria Stația de Testări pentru Stâlpi Electrici din București, una dintre cele mai mari din lume. Electromontaj are peste 2.000 de angajați. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor Montaj, Iproeb, Electrotehnica și Hidroconstrucția.