Candidatul Ideal
- Minimum 2 ani experienta pe o pozitie similara
- Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte
- Gandire analitica si orientata spre rezolvarea problemelor, atentie la detalii
- Abilitati de planificare si organizare
- Disponibilitatea de a relationa direct cu clientii din portofoliu
- Abilitati de vanzare in domeniul financiar
- Bune abilitati de comunicare si coordonare
- Abilitati de lucru in Excel, Outlook si PowerPoint
- Orientare catre client
- Studii superioare finalizate
- Prezenta fizica la birou
Descrierea jobului
- Monitorizeaza zilnic activitatea agentilor, pentru a se asigura ca sunt indepliniti indicatorii de performanta si evalueaza periodic daca acestia sunt in concordanta cu nevoile departamentului;
- Se asigura ca echipa pe care o coordoneaza are parte de formari constant, in baza rezultatelor obtinute, pentru atingerea rezultatelor optime;
- Comunica periodic (lunar / trimestrial / semestrial / anual) sau ad-hoc rezultatele evaluarii performantei agentilor din subordine, asigurandu-se de comunicarea clara si transparenta a rezultatelor;
- Monitorizeaza activitatea echipei / departamentului, propune solutii concrete si participa in mod direct la implementarea solutiilor care duc la cresterea gradului de satisfactie a clientilor fata de serviciile companiei, dar si la crestera numaruui zilnic de lead-uri generate;
- Gestioneaza, sustine si ofera suport membrilor echipei;
- Realizeaza si analizeaza rapoarte pentru a identifica constant noi moduri de lucru in vederea eficientizarii activitatii echipei, in concordanta cu obiectivele departamentului;
- Pastreaza legatura cu departamentele conexe pentru a asigura buna desfasurare a activitatii;
- Sustine activitatea echipei prin preluarea apelurilor de la clientii companiei, atunci cand activitatea o cere;
- Sustine trainingul operational noilor colegi care se alatura echipei sau tuturor membrilor echipei, atunci cand este necesar.
Beneficii:
- Sistem de remuneratie motivant (include Bonusuri de performanta lunare)
- Extrabeneficii salariale: (Abonament servicii medicale Regina Maria, Tichete de masa, Decontare transport)
- Evenimente corporate si teambuilding
- Programe de training
- Oportunitati de promovare in cadrul companie
Descrierea companiei
iCredit este o instituție financiară nebancară care face parte din Management Financial Group, unul dintre liderii serviciilor financiare nebancare din Europa Centrală și de Est. În cei 13 ani de activitate în România, iCredit a oferit peste 700.000 de credite rapide.
Echipa noastră este formată din peste 1500 de colegi, angajați și colaboratori ce activează în sediul central din București și în cele peste 110 de puncte de lucru din țară.
Oferim angajaților noștri un pachet complet de beneficii salariale și extrasalariale și îi susținem în procesul lor de dezvoltare profesională prin mentorat, programe de training și cursuri specializate.
Te invităm să aplici la postul care ți se potrivește și să descoperi iCredit așa cum este - o companie cu un istoric solid, dinamică și în continuă dezvoltare.
Mai multe detalii pe www.icredit.ro.
Prin înregistrarea CV-ului, sunteți de acord ca EAM să prelucreze datele dvs. cu caracter personal în scopul recrutării de personal. Potrivit legislației aplicabile, aveți dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, restricționarea, ștergerea și portabilitatea acestora, dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul de va retrage consimțământul (dacă prelucrarea se efectuează în baza acestui temei), trimițându-ne o cerere la email recrutare@icredit.co.ro. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către EAM găsiti pe https://icredit.ro/termeni-generali#Politica-de-protectie-a-datelor.
ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dintre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!