Candidatul Ideal
- Aptitudini de comunicare excelente;︋︋︆︇︁︀︄︆︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Experienta in vanzari, call center sau alt magazin online constituie un avantaj;
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Email);
- Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile clientilor;
- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;
- Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;
- Abilitatea de a lucra in echipa;
- Asimilarea cu usurinta a noutatilor din domeniu;
- Atitudine pozitiva, creativitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare, organizare, planificare, bună memorie a datelor şi cifrelor, atenţie distributivă.
- Excelenta cunoaştere a limbii române scris şi vorbit, claritate şi coerenţă în exprimare scrisă şi orală;
- Experienta in vanzari, call center sau alt magazin online constituie un avantaj;
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Email);
- Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile clientilor;
- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;
- Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;
- Abilitatea de a lucra in echipa;
- Asimilarea cu usurinta a noutatilor din domeniu;
- Atitudine pozitiva, creativitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare, organizare, planificare, bună memorie a datelor şi cifrelor, atenţie distributivă.
- Excelenta cunoaştere a limbii române scris şi vorbit, claritate şi coerenţă în exprimare scrisă şi orală;
Descrierea jobului
- Procesarea pe calculator a comenzilor primite online, telefonice sau mail;
- Verificarea comenzilor si pregatirea acestora pentru livrare prin curierii proprii sau externi;
- Emitere documente necesare expedierii produselor (AWB, FACTURA);
- Introducerea de continut nou pe site: promotii, produse, etc;
- Oferirea de informatii despre produse;
- Mentinerea relatiilor cu clientii;
- Mentinerea locului de munca curat si foarte bine organizat.
- Executa si alte sarcini profesionale legate de activitatea firmei, la solicitarea superiorilor ierarhici.
- Verificarea comenzilor si pregatirea acestora pentru livrare prin curierii proprii sau externi;
- Emitere documente necesare expedierii produselor (AWB, FACTURA);
- Introducerea de continut nou pe site: promotii, produse, etc;
- Oferirea de informatii despre produse;
- Mentinerea relatiilor cu clientii;
- Mentinerea locului de munca curat si foarte bine organizat.
- Executa si alte sarcini profesionale legate de activitatea firmei, la solicitarea superiorilor ierarhici.
Descrierea companiei
Atelierul Purple Flowers este unul dintre cele mai renumite din Bucuresti, si a luat nastere din pasiunea pentru flori si antreprenoriat. Echipa noastra este formata din tineri talentati , creativi, devotati, deschisi, motivati, dornici sa atinga excelenta. Impreuna cultivam simtul responsabilitatii si spiritul de echipa. Suntem deschisi la forme de colaborare interesante si motivante.
Joburi similare