Candidatul Ideal
· Diplomă de licență în managementul ospitalității, administrarea afacerilor sau un domeniu conex.
· Experiență în domeniu.
· Abilități puternice de conducere și management de echipă.
· Excelente abilități de comunicare atat cu angajatii cat si cu clientii.
· Abilitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan.
· Cunoștințe Microsoft Office și software de management al ospitalității.
· Cunoașterea tendințelor actuale în materie de alimente și băuturi și a standardelor din industrie.
· Experiență în domeniu.
· Abilități puternice de conducere și management de echipă.
· Excelente abilități de comunicare atat cu angajatii cat si cu clientii.
· Abilitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan.
· Cunoștințe Microsoft Office și software de management al ospitalității.
· Cunoașterea tendințelor actuale în materie de alimente și băuturi și a standardelor din industrie.
Descrierea jobului
· Gestionarea și supravegherea tuturor activităților din restaurant;
· Candidatul ideal se asigura că toți clienții sunt serviți corespunzător și într-un mod politicos, fiind mulțumiți de mâncare și de serviciile din restaurant;
· Planificarea meniului împreună cu bucătarul șef;
· Monitorizarea personalului din restaurant și planificarea programului de muncă pentru ospătari, bucătari, barmani etc.;
· Instruirea și evaluarea performanței personalului;
· Planificarea inventarului, estimarea costurilor, bugetelor și necesarului de marfă;
· Gestionarea aprovizionarii cu produsele necesare;
· Are responsabilitatea de organizarea de evenimente interne și închirierea restaurantului pentru diferite evenimente externe;
· Menținerea relațiilor bune între colegi;
· Implementarea strategiilor pentru a crește productivitatea și vânzările din restaurant;
· Coordonarea și motivarea personalului;
· Întocmirea și comunicarea raportărilor interne;
· Jobul implica deplasari Bucuresti-Constanta
· Candidatul ideal se asigura că toți clienții sunt serviți corespunzător și într-un mod politicos, fiind mulțumiți de mâncare și de serviciile din restaurant;
· Planificarea meniului împreună cu bucătarul șef;
· Monitorizarea personalului din restaurant și planificarea programului de muncă pentru ospătari, bucătari, barmani etc.;
· Instruirea și evaluarea performanței personalului;
· Planificarea inventarului, estimarea costurilor, bugetelor și necesarului de marfă;
· Gestionarea aprovizionarii cu produsele necesare;
· Are responsabilitatea de organizarea de evenimente interne și închirierea restaurantului pentru diferite evenimente externe;
· Menținerea relațiilor bune între colegi;
· Implementarea strategiilor pentru a crește productivitatea și vânzările din restaurant;
· Coordonarea și motivarea personalului;
· Întocmirea și comunicarea raportărilor interne;
· Jobul implica deplasari Bucuresti-Constanta