Candidatul Ideal
Știi că te potrivești dacă:
- Ai minim 6 luni experiență în zona de Customer Care;
- Ești orientat către client și către rezolvarea situațiilor întâmpinate de acesta;
- Ai capacitate de planificare și organizare;
- Abilități dе comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
- Nevoia dе a face parte dintr-o echipă dе top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Mai ales cu nou-veniții!
- Atitudinea potrivită: nu te temi dе provocări, le primești cu încredere și determinare dе a găsi soluții.
Descrierea jobului
- Preiei solicitările clienților și te asiguri de rezolvarea acestora atât telefonic (apel outbound), cât și pe e-mail;
- Menții un o atitudine profesională orientată spre client;
- Preiei si rezolvi situatiile in care apar neconformitati;
- Vei completa și actualiza permanent, baza de date cu situațiile semnalate de către client și soluțiile propuse;
- Ajuti cu solutii la diverse probleme: plasare comanda, livrare si retur.
Alte informatii:
Stim ca beneficiile sunt importante si, de aceea, la eMAG, iti oferim cateva optiuni din care sa alegi:
- Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
- Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
- Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
- Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Hilio;
- Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare;
Aplica, iar daca experienta ta va fi considerata potrivita pentru rolul pe care ti-l doresti, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.
Echipa de recrutare eMAG
Descrierea companiei
Grow Faster. Suntem mereu in cautarea celor cu adevarat pasionati de ceea ce fac. Daca esti printre ei, sigur exista un loc pentru tine in eMAG. Am crescut foarte rapid si suntem hotarati sa o facem in continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorinta de evolutie continua si rezultate concrete.
La eMAG, o serie de principii puternice ne ghideaza zi de zi: intelegem clientul, gandim ca un antreprenor de succes, luam decizii bazate pe date, analizam impactul lor, actionam responsabil, ne sustinem reciproc si crestem impreuna cu business-ul. Ele ne definesc si ne ajuta sa devenim destinatia preferata de shopping pentru clientii nostri.
Aproape 6000 de colegi lucreaza acum in eMAG. Credem foarte mult in dezvoltarea oamenilor si din acest motiv investim in fiecare an mai multa energie si resurse pentru a ramane o organizatie care invata in permanenta. Vrem sa ne asiguram ca tu vei avea cei mai talentati colegi si mediul in care sa cresti si sa obtii performante, sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional.