Candidatul Ideal
Cunostinte de operare PC la nivel mediu;
Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);
Cunostinte tehnici de vanzari, negociere si relaţionare cu clienţii; experienta in segmentul B2B reprezinta avantaj;
Abilitatea de identificare a nevoilor clientului;
Abilitati excelente de comunicare si prezentare;
Abilitati de negociere si persuasiune;
Flexibilitate si adaptabilitate;
Orientare catre rezultate, perseverenta;
Orientare catre client si identificarea solutiilor;
Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice;
Proactiv si dinamic;
Disponibilitate pentru activitate dе teren;
Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Propune si prezinta spre vanzare oferta de produse si servicii a RTC tuturor clientilor din portofoliul alocat inclusiv catre clienti potentiali;
Prospecteaza si urmareste piata pentru a identifica noi clienti.;
Contacteaza şi efectueaza vizite clientilor in vederea promovarii produselor si serviciilor RTC;
Negociaza contracte de vanzare cu clienţii şi gestioneaza procesul de semnare a documentelor;
Este implicat in procesul de negociere preturi, setare termene si conditii de plata, inclusiv in stabilirea conditiilor de livrare;
Urmareste dezvoltarea de business pe segmentul alocat prin cresterea valorilor comenzilor, marirea portofoliului de clienti;
Urmareste încasarile de la clienti;
Urmareste ca negocierea preturilor, termenelor si conditiilor de plata sa fie in conformitate cu politicile comerciale setate la nivelul companie;
Supravegheaza concurentaa si modificarile din piaţa pentru o pozitionare comerciala corecta.
Ce oferim?
Pachet salarial motivant și atractiv (salariu fix & comision din vanzari / concursuri);
Smartphone & laptop;
Masina de serviciu si buget combustibil;
Instruire/formare profesionala;
Mediu de lucru dinamic si posibilitați reale de dezvoltare profesionala;
Servicii de medicina muncii;
Tichete de masa;
Program de lucru flexibil;
Oportunitati de dezvoltare profesionala.
Descrierea companiei
RTC este lider de piata in distributia de produse indirecte pentru birouri si medii de lucru. Cu o activitate de peste 25 de ani, RTC devine membra al grupului Altex incepand cu luna martie 2020, apartenenta la un grup puternic oferindu-ne posibilitatea sa ducem mai departe succesul companiei si sa deschidem noi oportunitati de dezvoltare pe piata din Romania. Prin diversificare constanta a portofoliului de produse si servicii, in prezent RTC are cea mai cuprinzatoare gama de produse necesare in desfasurarea activitatii companiilor: echipamente de protectie, curatenie si igiena profesionala, mobilier de birou, electro-IT si tehnica de birou, articole de papetarie si produse promotionale. RTC beneficiaza de asemenea de o platforma logistica moderna care asigura servicii de inalta calitate pentru clienti, o platforma performanta de comenzi online B2B si o forta de vanzare specializata dedicata nevoilor clientilor.
RTC inseamna :
Peste 8.000 de produse disponibile in gama;
Peste 5.000 de produse in catalog
Peste 100 de branduri internationale in portofoliu
Parteneriate incheiate cu peste 170 de furnizori
7.000 mp suprafata depozitului, cel mai mare si modern din industria de profil
100.000 de colete expediate lunar 43,9 milioane euro cifra de afaceri in 2024 livrari in 24/48 h cu acoperire nationala, oriunde in Romania.
Certificarea Best Managed Company, obtinuta de RTC, reprezinta o performanta sustenabila si o recunoastere a excelentei in management.