Candidatul Ideal
- studii superioare;
- cunoștințe excelente de limba italiană;
- abilități de traducător;
- cunoștințe privind metodica predării limbii străine și evaluării cunoștințelor predate;
- experiență în sistemul de învățământ sau domeniu similar;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de prelucrare și interpretare a informațiilor;
- capacitate decizională;
- abilități de comunicare;
- capacitate de adaptare.
- cunoștințe excelente de limba italiană;
- abilități de traducător;
- cunoștințe privind metodica predării limbii străine și evaluării cunoștințelor predate;
- experiență în sistemul de învățământ sau domeniu similar;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de prelucrare și interpretare a informațiilor;
- capacitate decizională;
- abilități de comunicare;
- capacitate de adaptare.
Descrierea jobului
RESPONSABILITĂȚI:
- susținerea cursurilor de pregătire și dezvoltare a cunoștințelor de limbă străină pentru salariații companiei;
- susținerea și elaborarea evaluărilor periodice ale salariaților privind cunoștințele acumulate de limbă străină;
- centralizarea și raportarea rezultatelor evaluărilor înaintând propuneri superiorului salariaților;
- traducerea la solicitare a diverselor materiale/documente;
- oferirea de suport salariaților pentru informații privind limba străină;
- colaborarea cu șefii de departament și cu superiorii pentru îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a proceselor de predare și formare în limba străină conform necesităților desfășurate în operativ.
OFERTĂ:
- bonus de performanță;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Oradea;
- team building intern și extern;
- închiriere de biciclete FinProm;
- evenimente sociale.
- susținerea cursurilor de pregătire și dezvoltare a cunoștințelor de limbă străină pentru salariații companiei;
- susținerea și elaborarea evaluărilor periodice ale salariaților privind cunoștințele acumulate de limbă străină;
- centralizarea și raportarea rezultatelor evaluărilor înaintând propuneri superiorului salariaților;
- traducerea la solicitare a diverselor materiale/documente;
- oferirea de suport salariaților pentru informații privind limba străină;
- colaborarea cu șefii de departament și cu superiorii pentru îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a proceselor de predare și formare în limba străină conform necesităților desfășurate în operativ.
OFERTĂ:
- bonus de performanță;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Oradea;
- team building intern și extern;
- închiriere de biciclete FinProm;
- evenimente sociale.
Descrierea companiei
Ca membru al holdingului Moltiply din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, dar și din alte țări europene. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare life/non-life, precum și servicii de leasing. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baze de date. Cu o experiență de 18 ani în România și peste 600 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca și tu să faci parte din ea!
Joburi similare
- 4 Apr. 2025
Asistent administrativ vorbitor de limba franceza
Complya Support International S.R.L.
București, Targoviste, Gaesti și alte 2 orașe3300 - 4000 RON net / lună