Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Formator limbi straine (limba italiana)

Finprom
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- studii superioare;
- cunoștințe excelente de limba italiană;
- abilități de traducător;
- cunoștințe privind metodica predării limbii străine și evaluării cunoștințelor predate;
- experiență în sistemul de învățământ sau domeniu similar;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de prelucrare și interpretare a informațiilor;
- capacitate decizională;
- abilități de comunicare;
- capacitate de adaptare.

Descrierea jobului

RESPONSABILITĂȚI:
- susținerea cursurilor de pregătire și dezvoltare a cunoștințelor de limbă străină pentru salariații companiei;
- susținerea și elaborarea evaluărilor periodice ale salariaților privind cunoștințele acumulate de limbă străină;
- centralizarea și raportarea rezultatelor evaluărilor înaintând propuneri superiorului salariaților;
- traducerea la solicitare a diverselor materiale/documente;
- oferirea de suport salariaților pentru informații privind limba străină;
- colaborarea cu șefii de departament și cu superiorii pentru îmbunătățirea și dezvoltarea continuă a proceselor de predare și formare în limba străină conform necesităților desfășurate în operativ.

OFERTĂ:
- bonus de performanță;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în orașul Oradea;
- team building intern și extern;
- închiriere de biciclete FinProm;
- evenimente sociale.

Descrierea companiei

Ca membru al holdingului Moltiply din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, dar și din alte țări europene. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare life/non-life, precum și servicii de leasing. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baze de date. Cu o experiență de 18 ani în România și peste 600 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca și tu să faci parte din ea!
Publicat 26 Mar. 2025Reactualizat 25 Apr. 2025Expiră 25 Apr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.