Candidatul Ideal
Studii economice superioare
Experiență minimă de 5 ani în contabilitate
Nivel mediu de limba engleză
Cunoștințe de operare în ERP - SAP reprezintă un avantaj
Cunoștințe - pachet Office, în special cunoștințe Microsoft Excel
Bune cunoștințe în domeniul fiscalității
Entuziasm, gândire pozitivă
Seriozitate și conștiinciozitate
Rigurozitate și meticulozitate
Persoana receptivă, ordonată, abilă in gandire, extrem de serioasă și comunicativă
Disponibilitate pentru perfecționare continuă
Capacitatea de a prelua si gestiona sarcini multiple, cu prioritizarea rezolvării acestora
Persoană orientată către rezolvarea problemelor și cu o atitudine pozitivă
Atenție la detalii și abilitatea de a interacționa cu alte departamente din cadrul companiei
Adaptabilitate la termene limită strânse
Experiență minimă de 5 ani în contabilitate
Nivel mediu de limba engleză
Cunoștințe de operare în ERP - SAP reprezintă un avantaj
Cunoștințe - pachet Office, în special cunoștințe Microsoft Excel
Bune cunoștințe în domeniul fiscalității
Entuziasm, gândire pozitivă
Seriozitate și conștiinciozitate
Rigurozitate și meticulozitate
Persoana receptivă, ordonată, abilă in gandire, extrem de serioasă și comunicativă
Disponibilitate pentru perfecționare continuă
Capacitatea de a prelua si gestiona sarcini multiple, cu prioritizarea rezolvării acestora
Persoană orientată către rezolvarea problemelor și cu o atitudine pozitivă
Atenție la detalii și abilitatea de a interacționa cu alte departamente din cadrul companiei
Adaptabilitate la termene limită strânse
Descrierea jobului
Înregistrează în evidența contabilă facturile de marfă (intern+extern)
Înregistrează operațiunile de încasări și plăți prin bancă și prin registrul de casă, verifică documentele și înregistrează deconturile de cheltuieli de deplasare, în lei și valută
Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii societății (plăți, fișe de cont, punctaje sold, corespondență, etc)
Urmărirea, gestionarea, inregistrarea facturilor aferente serviciilor de montaj executate de prestatorii subcontractati
Verificarea confirmărilor de sold la închiderea exercițiului, pentru parteneri
Verificarea și valorificarea rezultatelor inventarului anual
Acordă, la nevoie, suport în timpul auditului financiar
Respectă termenele de raportare internă
Intocmirea oricăror situatii economico-financiare de specialitate solicitate de șeful ierarhic
Urmăreste și isi insușesțe toate modificarile legislative care apar în legătură cu operațiunile pe care le înregistrează
Beneficii: tichete de masa, abonament medical și decontarea abonament transport public.
Înregistrează operațiunile de încasări și plăți prin bancă și prin registrul de casă, verifică documentele și înregistrează deconturile de cheltuieli de deplasare, în lei și valută
Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii societății (plăți, fișe de cont, punctaje sold, corespondență, etc)
Urmărirea, gestionarea, inregistrarea facturilor aferente serviciilor de montaj executate de prestatorii subcontractati
Verificarea confirmărilor de sold la închiderea exercițiului, pentru parteneri
Verificarea și valorificarea rezultatelor inventarului anual
Acordă, la nevoie, suport în timpul auditului financiar
Respectă termenele de raportare internă
Intocmirea oricăror situatii economico-financiare de specialitate solicitate de șeful ierarhic
Urmăreste și isi insușesțe toate modificarile legislative care apar în legătură cu operațiunile pe care le înregistrează
Beneficii: tichete de masa, abonament medical și decontarea abonament transport public.
Descrierea companiei
Grupul Hörmann, lider de piață în industria furnizorilor de usi si tehnica de incarcare pentru construcții, este o companie internațională în continuă expansiune. Acest succes se datorează celor peste 75 de ani de inovație constantă a produselor de înaltă calitate și experienței de top oferite clienților săi. Realizările noastre sunt rezultatul direct al oamenilor care lucrează aici. Acest principiu se reflectă prin numărul mare de angajați cu vechime.