Candidatul Ideal
-abilități Microsoft Office- Excel nivel avansat
-cunoasterea unei limbi straine:- engleza nivel avansat, mahiara, cunoasterea altei limbi reprezinta un avantaj
-abilitatea de a lucra ︍︃︂︎︆︌︋︍︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎într-un mediu dinamic cu ritm rapid, cu termene limită strânse
-abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual
-dinamic, organizat, ambițios, atent la detalii și orientat spre obiective
-abilitati de comunicare.
-cunoasterea unei limbi straine:- engleza nivel avansat, mahiara, cunoasterea altei limbi reprezinta un avantaj
-abilitatea de a lucra ︍︃︂︎︆︌︋︍︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎într-un mediu dinamic cu ritm rapid, cu termene limită strânse
-abilitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual
-dinamic, organizat, ambițios, atent la detalii și orientat spre obiective
-abilitati de comunicare.
Descrierea jobului
-comunicarea permanenta si mentinerea relatiilor cu reprezentantii partenerilor de afaceri
-asigurarea permanenta a necesarului de marfa – monitorizare stocuri, comenzi ︁︀︂︃︃︇︉︆︄la furnizor
-asigurarea operativitatii si eficienta achizitiilor si aprovizionarii
-asigura suportul departamentului de logistica in urmarirea transportului si respectarea termenelor de livrare
-urmareste derularea si realizarea operatiunilor de import
-propune si cauta furnizori si produse noi in functie de piata
Beneficii:
- salariu atractiv
- conditii de munca intr-un mediu dinamic, pachet motivant si posibilitati de crestere profesionala
- telefon de serviciu
- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
- transport asigurat
-asigurarea permanenta a necesarului de marfa – monitorizare stocuri, comenzi ︁︀︂︃︃︇︉︆︄la furnizor
-asigurarea operativitatii si eficienta achizitiilor si aprovizionarii
-asigura suportul departamentului de logistica in urmarirea transportului si respectarea termenelor de livrare
-urmareste derularea si realizarea operatiunilor de import
-propune si cauta furnizori si produse noi in functie de piata
Beneficii:
- salariu atractiv
- conditii de munca intr-un mediu dinamic, pachet motivant si posibilitati de crestere profesionala
- telefon de serviciu
- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
- transport asigurat
Descrierea companiei
AQUILA operează în România și Republica Moldova, cu un model de afaceri integrat, cu activitate în următoarele segmente de afaceri: distribuție, logistică și transport. AQUILA vinde produse de larg consum în peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum, care acoperă peste 90% din piață. Portofoliul de produse integrat însumează peste 10.000 produse, cu mărci proprii precum Gradena: legume și fructe congelate; LaMasă: semipreparate congelate din carne; Yachtis: produse congelate de pește și fructe de mare; precum și mărci consacrate din diferite categorii precum: produse de îngrijire personală – Rexona, Dove; dulciuri – Kinder, Raffaello, Snickers sau Mars; cafea – Lavazza; produse de curățenie – Dero, Cif sau Coccolino; mâncare pentru animale de companie – Whiskas, Pedigree; produse igienă – Kleenex, Kotex, Zewa, Tena, Libresse; scutece copii – Huggies; legume congelate și conserve – Bonduelle; smântâna vegetală și frișcă vegetală – Gran Cucina și Hulala; pește și preparate din pește – Frosta.