Candidatul Ideal
- cunostinte de limba engleză/germană (scris + oral) la nivel mediu/avansat;
- cunoştinţe de operare PC;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- atentie distributivă și la detaliu;
- implicare activă în îmbunătățirea performanței proprii, a activităților și sistemelor companiei;
- spirit de echipă;
- studii medii sau superioare, domeniul economic constitue avantaj.
Descrierea jobului
- să analizezi și să prelucrezi documentele personale și asigurative necesare deschiderii unei polițe de asigurare sau a unei cereri de despăgubire;
- să verifici și să înregistrezi corect datele în programe specifice;
- să generezi și să analizezi rapoarte, să aplici tehnici și proceduri utilizate în domeniul financiar-bancar
Beneficii:
- bonus de performanţă;
- card privat de sănătate;
- abonament pentru mijloace de transport în comun în oraşul Arad;
- cursuri de perfecționare și specializare;
- team building intern şi extern;
- evenimente FinProm.
FinProm, pentru cariera ta!
Descrierea companiei
Ca membru al holdingului Moltiply din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, dar și din alte țări europene. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare life/non-life, precum și servicii de leasing. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baze de date. Cu o experiență de 18 ani în România și peste 600 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca și tu să faci parte din ea!