Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management;
- Disponibilitate pentru relocare permanent în Târgu Mureș;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat, orice altă limbă europeană la nivel avansat constituie avantaj (interviurile se susțin în ︎ limba engleză);
- Disponibilitate pentru program prelungit de muncă;
- Experiența de 3-5 ani în poziție similară sau de conducere;
- Un bun antreprenor, bine organizat/ă și atent/ă la detalii, cu respect pentru clienți și motivat/ă să ofere un serviciu impecabil acestora;
- Persoană smart, hotărâtă, care vede oportunitatile, știe ce își dorește din perspectiva carierei și e dispusă să facă eforturile necesare în vederea realizării țelului propus;
- Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul și responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
- Abilități excelente de leadership, management și coordonare a echipelor
- Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie;
- Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii;
- Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism în condiții de presiune ;
- Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor și de a lua decizii complicate;
- Capacitatea de a lucra constant și susținut, orientat spre rezultat;
- Implicare, onestitate, devotament și loialitate în toate activitățile desfășurate;
- Spirit energic, deschidere, rezistență la efort prelungit și stres;
- Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continuă și optimizare constantă;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
- Interes pentru autoeducare și învățare continuă, motivație pentru excelență;
- Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
- Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Directorul Comercial este persoana care răspunde de elaborarea şi îndeplinirea Politicii Comerciale a firmei. Are ca obiectiv general organizarea, planificarea, conducerea, coordonarea şi controlul întregii activităţi comerciale a firmei, prin utilizarea eficientă a tuturor resurselor interne şi externe avute la dispoziţie.
Directorul Comercial corelează în permanenţă acţiunile comerciale ale firmei cu activitatea globală a acesteia în scopul existenţei unei politici unitare de promovare a produselor firmei.
În activitatea desfășurată principalele responsabilități vor fi:
- Asigurarea structurii organizaționale a Departamentului Comercial astfel încât să constituie motorul de dezvoltare în vederea realizării planurilor strategice de dezvoltare ale firmei. Alinierea la standardele profesionale de pe piață în ceea ce privește personalul din subordine;
- Urmărirea zilnică a activității personalului aflat în subordine pentru asigurarea aplicării corecte a procedurilor operaționale de vanzare;
- Adaptarea structurii de vânzări în funcție de particularitățile impuse de piață și de posibilitățile de dezvoltare a afacerii;
- Urmărirea permanentă a poziționării în piață:folosirea de instrumente de piață pentru poziționarea cât mai corectă- baze de date cumpărate, studii de piață, participarea la conferințe, târguri, orice fel de evenimente din care putem beneficia de avantaje în materie de know-how, piețe noi etc.
- Întocmirea și actualizarea analizei de benchmarking în permanență în vederea integrării aspectelor identificate drept pozitive, respectiv a eliminării factorilor de risc;
- Definirea obiectivelor de vânzări și asigurarea suportului în îndeplinirea acestora;
- Dezvoltarea de clustere la nivel de clienți / piață și aplicarea pentru fiecare a unui mix de marketing personalizat;
- Dezvoltarea în permanență a bazei de date clienți, aducând aportul pentru îmbogățirea ei ca date, structură, fluxuri descrise;
- Creșterea marginii comerciale cu focus pe produsele mai profitabile în condițiile neîndepărtării de la politica firmei în materie de reducere a riscului de afacere prin diversificarea piețelor;
- Identificarea și includerea în contractele încheiate de clauze prin care se minimizează atât riscul valutar, cât și riscul generat de evoluția prețului metalelor pe piață.
- Contract individual de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată, perioada de probă 3 luni;
- Salarizare în funcție de nivelul de cunoștințe și experiență; și în funcție de gradul de realizare a KPI stabilite, poate ajunge la 5000 euro net
- Mașina de serviciu Skoda Octavia sau echivalentul acestui tip de autoturism cu toate costurile incluse,
- Pentru relocare în județul Mureș se asigură cazare și plata chiriei pentru o locuință pusă la dispoziție de către companie;
- Participare la profit în cazul realizării unor proiecte agreate în avans, suplimentar bonusurilor;
- Abonament servicii medicale;
- Ocazia să faceți parte dintr-o funcție în creștere, cu un mediu de lucru dinamic, informal și inspirant într-o poziție care implică o mare responsabilitate.
- 1 Apr. 2025
SELECTIE DIRECTOR GENERAL APA ARICESTII RAHTIVANI
SERVICIUL PUBLIC DE ALIMENTARE CU APA ARICESTII RAHTIVANI S.R.L.
Aricestii Rahtivani