Candidatul Ideal
Pe parcursul programului de Internship (3 luni), vei avea posibilitatea sa participi direct la dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare interna la nivelul organizatiei si vei beneficia de un coach care te va ghida in procesul tau de dezvoltare.
Cunostinte/abilitati/experienta necesare:
- Studii in domeniul Comunicare, Relatii Publice, Marketing sau Jurnalism;
- Cunoasterea foarte buna a limbii romane si pasiune pentru comunicare;
- Cunoasterea limbii engleze – nivel C1;
- Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel);
- Dexteritate in mediul digital si initiativa, creativitate si deschidere spre inovatie;
Descrierea jobului
- Participarea la realizarea si distribuirea materialelor de comunicare;
- Asistenta in organizarea evenimentelor interne;
- Realizarea fotografiilor in cadrul evenimentelor interne;
- Crearea unor mesaje atractive pentru promovarea organizatiei in mediul online;
- Acordarea suportului pentru Specialistul de Comunicare Interna in dezvoltarea si coordonarea unor proiecte noi.
- Program platit incepand din prima zi, salariu competitiv;
- Tichete de masa;
- Transport: asigurat de companie pe rutele din interiorul municipiului Ploiesti si decontat pentru cei ce locuiesc in afara orasului.
Descrierea companiei
DE CE SĂ TE ALĂTURI BAT?
Suntem una dintre puținele companii certificate ca Global Top Employer de către Top Employers Institute – pentru oferirea unor condiții excelente angajaților.
Colaborarea, incluziunea și parteneriatul stau la baza a tot ceea ce facem aici la BAT. Ne dorim ca fiecarei persoană să prospere, indiferent de gen, orientare, statut matrimonial sau de parteneriat civil, schimbare de gen, rasă, religie sau credință, culoare, naționalitate, origine etnică sau naționalitate, dizabilitate, vârstă, abilități, experiență, educație, mediu socio-economic și profesional, statut de veteran, perspective și stiluri de gândire. Știm că încurajarea talentelor din toate mediile este ceea ce ne face mai puternici și mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini misiunea.
Vedem pauzele de carieră ca oportunități, nu ca obstacole. Prin programul Global Returners, sprijinim profesioniștii care doresc să-și reia cariera după o absență prelungită din câmpul muncii (de exemplu, timpul dedicat îngrijirii familiei, concediu parental, serviciu militar, an sabatic și / sau începerea unei afaceri proprii).
Vino alături de noi și descoperă ce este posibil pentru tine la BAT. Află mai multe despre cultura noastră organizațională, premiile și certificările obținute ca angajator aici