Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

SPECIALIST ACHIZITII - LIMBA RUSA

TORGSERVICE RM SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SPECIALIST ACHIZITII PRODUSE ALIMENTARE (Salariu 6000 lei)​ Limba Rusa constituie un avantaj
  • Abilitati de negociere;
  • Cunostinte aprofundate MS Office: word, excel, power point, outlook;
  • Experienta minim 2 ani intr-un post similar si in negocierea contractelor de achizitie, in domeniul de activitate comert / retail;
  • Utilizator de programe soft de tip ERP;
  • Atentie concentrata si distributiva;
  • Capacitate de lucru in echipa;
  • Energie, dinamism, proactivitate;
  • Rezistenta la stres;
  • Dorinta de dezvoltare personala;
  • Capacitate foarte buna de planificare si organizare.

Descrierea jobului

  • Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori, conform politicii de achizitii a companiei;
  • Negociaza cu furnizorii contractele de achizitii si cauta sa obtina conditii cat mai avantajoase de calitate, pret, termeni si conditii de plata si livrare, conform politicii de achizitii a companiei;
  • Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului logistic si de achizitii;
  • Face analiza de piata si se informeaza in permanenta cu privire la noutatile care apar in domeniul de activitate: comert cu produse food si non food;
  • Supervizeaza derularea contractelor (raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii);
  • Gestioneaza eficient stocurile;
  • Asigura si verifica procesul de expediere si urmareste comenzile de aprovizionare pana la receptia finala;
  • Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora;
  • Obtine de la furnizori interni toate documentele insotitoare, cele privind calitatea, etc;
  • Stabileste forecasturi cu furnizorii;
  • Realizeaza si prezinta analize, comparatii de pret, liste de plati, prognoze si estimari precum si programe de productie catre superiori;
  • Mentine relatiile cu furnizorii si rezolva prompt problemele care pot aparea, in interesul si conform politicilor si procedurilor companiei;
  • Gestioneaza portofoliului de produse alocat;
  • Introduce comenzi furnizori in sistemul de gestiune, opereaza modificări, urmareste listările/delistările de preţuri în sistem;
  • Gestionează relaţiile cu magazinele.

Descrierea companiei

Compania „MERE” reprezintă un lanț de supermarketuri „Hard Discount” cu activitate in mai multe tari din Europa ( Grecia, Cehia, Serbia, Spania, Belgia, Lithuania si Estonia).

În anul 2018, compania noastră a început dezvoltarea în România, in prezent avem 14 puncte de lucru in orase importante din țară.
Publicat 28 Mar. 2025Reactualizat 25 Apr. 2025Expiră 27 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.