Candidatul Ideal
- Diplomă de licență
- Abilități de comunicare și negociere.
- Capacitate de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple proiecte simultan.
- Atenție la detalii și abilități organizaționale.
- Abilități excelente de analiză financiară și de luare a deciziilor.
- Disponibilitatea de a lucra 30% de la birou, 70% pe teren.
- Permis auto categoria B.
Descrierea jobului
Pentru compania H4L, suntem in cautarea unui Asset Manager. Acesta va fi responsabil de portofoliul companiei de terenuri și clădiri, si va avea un rol esențial în gestionarea și valorificarea eficientă a activelor imobiliare ale companiei. De asemenea, va supraveghea managementul lucrărilor existente și va asigura relații excelente cu chiriașii.
Responsabilități:
- Îmbunătățirea și menținerea relațiilor cu chiriașii existenți, incluzând strategii de loializare, negocierea prelungirii contractelor și gestionarea proceselor de ieșire.
- Verifică colectarea debitelor restante și rezolvă conflictele cu chiriașii.
- Colaborarea cu furnizorii de servicii externe și coordonarea întreținerii și îmbunătățirii activelor.
- Gestionarea bugetelor și a resurselor alocate activelor.
- Efectuarea de analize detaliate ale terenurilor și clădirilor, inclusiv vizite de evaluare a fiecărei locații.
- Analizarea prețurilor de piață pentru vânzare și închiriere, luând în considerare specificitățile și locația fiecărei proprietăți, și formularea de sugestii pentru valorificarea optimă (închiriere, vânzare, parteneriate, etc.).
- Crearea de prezentări complete pentru fiecare activ, incluzând informații despre localizare, vecinătăți, indicatori urbanistici și distanțe către puncte de interes.
- Promovarea tuturor activelor detinute de companiei.
- Administrarea relațiilor cu potențiali clienți, inclusiv organizarea întâlnirilor și gestionarea comunicării telefonice, negocierea contractelor.
- Menține legătura cu alte departamente și autorități pentru aspecte legate de imobile.
- Reprezintă interesele proprietarului în relațiile cu furnizorii de servicii și autoritățile locale.
Beneficii:
- Abonament medical in reteaua Regina Maria
- Tickete de masa
- Decontare transport
Descrierea companiei
Electromontaj este o companie de construcții în domeniul energiei electrice, înființată în 1949, cu proiecte în întreaga lume, lider pe piața din România.
Electromontaj proiecteaza, construiește, transformă și menține infrastructura pentru transportul și distribuția energiei electrice și este o companie cu capital privat 100% autohton.
Activitatea de producţie internă este organizată în puncte de lucru răspândite pe tot cuprinsul ţării, în unităţi de producţie proprii în Bucureşti (Fabrica de Stâlpi Zincați) şi în Câmpina (Fabrica de Cleme și Armături), Electromontaj deține propria Stația de Testări pentru Stâlpi Electrici din București, una dintre cele mai mari din lume.
Electromontaj are peste 2.000 de angajați.
Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor Montaj, Iproeb, Electrotehnica și Hidroconstrucția.