Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Operator facturare

ZENIT SRL
2 poziții
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

• Experiență anterioară de minimum 6 luni în facturare, contabilitate primară sau activități administrative similare
• Cunoștințe de utilizare ERP (Nexus ERP sau Sceptrum ERP)
• Cunoștințe de operare PC (MS Office – Excel, Word)
• Cunoștințe minime de legislație fiscală aplicabilă facturării și gestiunii documentelor contabile
• Capacitate de lucru în echipă, dar și independent


Responsabilități:

• Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii în Nexus/Sceptrum ERP
• Verificarea corectitudinii datelor introduse în sistem
• Gestionarea și arhivarea documentelor contabile emise
• Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru clarificări privind facturile
• Colaborarea cu departamentele de vânzări și contabilitate pentru reconcilierea documentelor
• Urmărirea încasărilor și actualizarea situației facturilor în sistem

Alte cerințe:

• Experiență în companii din domenii precum distribuție, retail sau producție – avantaj
• Capacitate de adaptare rapidă la proceduri și fluxuri de lucru specifice companiei
• Disponibilitate pentru un program full-time

Beneficii:
• Pachet salarial în funcție de experiență și abilități
• Mediu de lucru stabil
• Posibilitatea de a lucra remote in functie de disponibilitate

Descrierea jobului

• Experiență anterioară de minimum 6 luni în facturare, contabilitate primară sau activități administrative similare
• Cunoștințe de utilizare ERP (Nexus ERP sau Sceptrum ERP)
• Cunoștințe de operare PC (MS Office – Excel, Word)
• Cunoștințe minime de legislație fiscală aplicabilă facturării și gestiunii documentelor contabile
• Capacitate de lucru în echipă, dar și independent


Responsabilități:

• Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii în Nexus/Sceptrum ERP
• Verificarea corectitudinii datelor introduse în sistem
• Gestionarea și arhivarea documentelor contabile emise
• Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru clarificări privind facturile
• Colaborarea cu departamentele de vânzări și contabilitate pentru reconcilierea documentelor
• Urmărirea încasărilor și actualizarea situației facturilor în sistem

Alte cerințe:

• Experiență în companii din domenii precum distribuție, retail sau producție – avantaj
• Disponibilitate pentru un program full-time

Beneficii:
• Pachet salarial în funcție de experiență și abilități
• Mediu de lucru stabil
• Posibilitatea de a lucra remote in functie de disponibilitate
Publicat 28 Mar. 2025Reactualizat 18 Apr. 2025Expiră 27 Apr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.