Candidatul Ideal
• Experiență anterioară de minimum 6 luni în facturare, contabilitate primară sau activități administrative similare
• Cunoștințe de utilizare ERP (Nexus ERP sau Sceptrum ERP)
• Cunoștințe de operare PC (MS Office – Excel, Word)
• Cunoștințe minime de legislație fiscală aplicabilă facturării și gestiunii documentelor contabile
• Capacitate de lucru în echipă, dar și independent
Responsabilități:
• Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii în Nexus/Sceptrum ERP
• Verificarea corectitudinii datelor introduse în sistem
• Gestionarea și arhivarea documentelor contabile emise
• Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru clarificări privind facturile
• Colaborarea cu departamentele de vânzări și contabilitate pentru reconcilierea documentelor
• Urmărirea încasărilor și actualizarea situației facturilor în sistem
Alte cerințe:
• Experiență în companii din domenii precum distribuție, retail sau producție – avantaj
• Capacitate de adaptare rapidă la proceduri și fluxuri de lucru specifice companiei
• Disponibilitate pentru un program full-time
Beneficii:
• Pachet salarial în funcție de experiență și abilități
• Mediu de lucru stabil
• Posibilitatea de a lucra remote in functie de disponibilitate
• Cunoștințe de utilizare ERP (Nexus ERP sau Sceptrum ERP)
• Cunoștințe de operare PC (MS Office – Excel, Word)
• Cunoștințe minime de legislație fiscală aplicabilă facturării și gestiunii documentelor contabile
• Capacitate de lucru în echipă, dar și independent
Responsabilități:
• Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii în Nexus/Sceptrum ERP
• Verificarea corectitudinii datelor introduse în sistem
• Gestionarea și arhivarea documentelor contabile emise
• Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru clarificări privind facturile
• Colaborarea cu departamentele de vânzări și contabilitate pentru reconcilierea documentelor
• Urmărirea încasărilor și actualizarea situației facturilor în sistem
Alte cerințe:
• Experiență în companii din domenii precum distribuție, retail sau producție – avantaj
• Capacitate de adaptare rapidă la proceduri și fluxuri de lucru specifice companiei
• Disponibilitate pentru un program full-time
Beneficii:
• Pachet salarial în funcție de experiență și abilități
• Mediu de lucru stabil
• Posibilitatea de a lucra remote in functie de disponibilitate
Descrierea jobului
• Experiență anterioară de minimum 6 luni în facturare, contabilitate primară sau activități administrative similare
• Cunoștințe de utilizare ERP (Nexus ERP sau Sceptrum ERP)
• Cunoștințe de operare PC (MS Office – Excel, Word)
• Cunoștințe minime de legislație fiscală aplicabilă facturării și gestiunii documentelor contabile
• Capacitate de lucru în echipă, dar și independent
Responsabilități:
• Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii în Nexus/Sceptrum ERP
• Verificarea corectitudinii datelor introduse în sistem
• Gestionarea și arhivarea documentelor contabile emise
• Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru clarificări privind facturile
• Colaborarea cu departamentele de vânzări și contabilitate pentru reconcilierea documentelor
• Urmărirea încasărilor și actualizarea situației facturilor în sistem
Alte cerințe:
• Experiență în companii din domenii precum distribuție, retail sau producție – avantaj
• Disponibilitate pentru un program full-time
Beneficii:
• Pachet salarial în funcție de experiență și abilități
• Mediu de lucru stabil
• Posibilitatea de a lucra remote in functie de disponibilitate
• Cunoștințe de utilizare ERP (Nexus ERP sau Sceptrum ERP)
• Cunoștințe de operare PC (MS Office – Excel, Word)
• Cunoștințe minime de legislație fiscală aplicabilă facturării și gestiunii documentelor contabile
• Capacitate de lucru în echipă, dar și independent
Responsabilități:
• Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii în Nexus/Sceptrum ERP
• Verificarea corectitudinii datelor introduse în sistem
• Gestionarea și arhivarea documentelor contabile emise
• Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru clarificări privind facturile
• Colaborarea cu departamentele de vânzări și contabilitate pentru reconcilierea documentelor
• Urmărirea încasărilor și actualizarea situației facturilor în sistem
Alte cerințe:
• Experiență în companii din domenii precum distribuție, retail sau producție – avantaj
• Disponibilitate pentru un program full-time
Beneficii:
• Pachet salarial în funcție de experiență și abilități
• Mediu de lucru stabil
• Posibilitatea de a lucra remote in functie de disponibilitate
Joburi similare
- 4 Apr. 2025
OPERATOR FACTURARE CONTABILA
Piese Utilaje Shop S.R.L.
București, Ilfov, Popesti-Leordeni și alte 2 orașe3500 - 4000 RON net / lună