Candidatul Ideal
- Studii superioare în domeniul economic, tehnic sau similar;
- Experiență de cel puțin 2 ani într-un post similar;
- Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, internet, e-mail);
- Abilități de comunicare, negociere, planificare și organizare;
- Spirit de echipă, inițiativă, flexibilitate și adaptabilitate;
- Permis de conducere categoria B
- Experiență de cel puțin 2 ani într-un post similar;
- Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, internet, e-mail);
- Abilități de comunicare, negociere, planificare și organizare;
- Spirit de echipă, inițiativă, flexibilitate și adaptabilitate;
- Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
- Coordonarea fluxului de corespondenţă şi a comunicării;
- Asistență administrativă ;
- Procesarea şi organizarea documentelor ;
- Asigurarea ︁activităţii de contabilitate primară;
- Menţinerea relaţiei cu furnizorii ;
- Indeplinirea altor sarcini administrative și de suport operațional, conform necesităților;
- Executarea activităților de secretariat;
- Asistență administrativă ;
- Procesarea şi organizarea documentelor ;
- Asigurarea ︁activităţii de contabilitate primară;
- Menţinerea relaţiei cu furnizorii ;
- Indeplinirea altor sarcini administrative și de suport operațional, conform necesităților;
- Executarea activităților de secretariat;
Descrierea companiei
Societate comerciala din Brasov responsabila cu executia lucrarilor de infrastructura- retele de apa si canalizare, constructii drumuri.
Joburi similare