Candidatul Ideal
- Experienta in domeniul resurselor umane
-Bune abilitati de comunicare si relationare
- Persoana ordonata, organizata, constiincioasa, cu atentie la detalii
- Seriozitate, dedicare, implicare, confidentialitate
- Capacitate de invatare temeinica si rapida
- Integrare cu usurinta in colectiv, lucru in echipa
- Bune cunostinte de operare PC (MS Office, baze de date)
- Atestat de inspector resurse umane
Descrierea jobului
- Inregistrarea si transmiterea corecta si la termen a datelor in Revisal
- Administrarea si gestionarea bazei de date de evidenta a personalului;
- Realizarea calculului salarial (intocmire stat plata)
- Asigurarea actiunilor suport pentru recrutare
- Intocmirea documentelor necesare la AJOFM, ITM, CAS, Statistica, etc
- Arhivare documente resurse umane (fizic si electronic)
Oferta
- Posibilitatea construirii unei cariere intr-un mediu profesionist, competitiv si dinamic
- Pachet salarial motivant corelat cu realizarile
- Tichete de masa, card sanatate si asigurare medicala si alte beneficii
Descrierea companiei
Firenze Com este o companie românească, înfiinţată în 1994, care comercializează produse alimentare de provenienţă europeană şi este prezentă în majoritatea reţelelor de comerţ modern încă din 1997. Deţinem două depozite precum şi mijloace de transport proprii care asigură segmentul logistic. Avem un departament de producţie proprie, în cadrul căruia sunt confecţionate accesorii, produse pentru întreţinere auto şi detergenţi. Angajamentul nostru pentru calitate şi satisfacţia clientului realizat prin funcţionare eficientă şi respectarea promisiunilor este confirmat şi de certificarea ISO 9001:2015 a Sistemului de Management al Calităţii, ISO 22000:2018 a Sistemului de Management al Siguranţei Alimentului, respectiv ISO 14001:2015 a Sistemului de Management al Mediului.