Candidatul Ideal
Absolvent studii superioare cu diploma de licenta;
Se exprima cu usurinta, corect din punct de vedere gramatical; redacteaza corect un text in limba romana;
Obisnuit sa lucreze in echipa si cu termene limita;
Pozitiv, constiincios, responsabil, organizat si calm;
Buna capacitate de comunicare si ascultare a interlocutorului;
Limba engleza - nivel avansat;Cunoasterea Excel la nivel avansat (functii complexe)
Constituie avantaj experienta dobandita si competente de lucru in mediul financiar - bancar.
Se exprima cu usurinta, corect din punct de vedere gramatical; redacteaza corect un text in limba romana;
Obisnuit sa lucreze in echipa si cu termene limita;
Pozitiv, constiincios, responsabil, organizat si calm;
Buna capacitate de comunicare si ascultare a interlocutorului;
Limba engleza - nivel avansat;Cunoasterea Excel la nivel avansat (functii complexe)
Constituie avantaj experienta dobandita si competente de lucru in mediul financiar - bancar.
Descrierea jobului
Inregistreaza diferite operatiuni specifice activitatii de registru;
Mentine relatia cu Participantii in ceea ce priveste operatiunile de registru desfasurate si solicitate de catre acestia;
Formuleaza raspunsuri scrise catre solicitantii de informatii (de obicei institutii ale statului, birouri notariale, executori judecatoresti etc.);
Tine evidenta documentelor, respectiv a corespondentei primite zilnic;
Semneaza si raspunde direct de documentele eliberate si intocmite personal;
Elibereaza documente solicitate de catre detinatorii de instrumente financiare, in baza cererilor si a documentelor primite de la acestia;
Intocmeste diferite raporte si statistici specifice activitatii departamentului;
Arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate, in conformitate cu prevederile normelor interne ale societatii;
Efectueaza operatiuni specifice privind incasarile rezultate din serviciile prestate catre detinatorii de instrumente financiare.
Mentine relatia cu Participantii in ceea ce priveste operatiunile de registru desfasurate si solicitate de catre acestia;
Formuleaza raspunsuri scrise catre solicitantii de informatii (de obicei institutii ale statului, birouri notariale, executori judecatoresti etc.);
Tine evidenta documentelor, respectiv a corespondentei primite zilnic;
Semneaza si raspunde direct de documentele eliberate si intocmite personal;
Elibereaza documente solicitate de catre detinatorii de instrumente financiare, in baza cererilor si a documentelor primite de la acestia;
Intocmeste diferite raporte si statistici specifice activitatii departamentului;
Arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate, in conformitate cu prevederile normelor interne ale societatii;
Efectueaza operatiuni specifice privind incasarile rezultate din serviciile prestate catre detinatorii de instrumente financiare.