Candidatul Ideal
- absolvent de studii superioare, media de finalizare a studiilor sau bacalaureat minim 9,00
- nu este necesara experienta anterioara
Descrierea jobului
- vei invata direct de la Managerul General al companiei toate aspectele gestionarii unui business si te vei putea antrena in gestionarea unui business
- colectiv tanar cu o medie de varsta intre 25-30 de ani
- ritm de crestere accelerata
- dezvoltare multi-laterala, de la administrativ, la marketing si vanzari
Descrierea jobului
- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;
- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri folosind sabloane si reguli bine definite;
- extragere si sumarizare informatii/rapoarte din sistemele folosite in mod recurent (analize profitabilitate proiecte, analize ale vanzarilor, analize performante campanii de marketing / sales);
- gestionare procese de recrutare
- procesarea de date si informatii;
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului.
- gestionare casuta email a Managerului General al companiei
- gestionare casuta email administrativa
- gestionare achizitii si plati
- mentinere relatii cu furnizori
- urmarire incasari si efectuare plati
- facturare
- introducere date facturi in program gestiune
- administrare licente software
- gestionare si organizare documente administrative
- gestionarea comunicarii cu contabilul extern
Descrierea companiei
Suntem o echipa de specialisti in consultanta financiar-contabila in domeniul preturilor de transfer, uniti de aceeasi mentalitate - de a transforma procesul de pregatire a dosarului preturilor de transfer prin integrarea celor mai avansate tehnologii in proces.
Exista o mare sansa ca ATIPIC Solutions sa fie diferita in multe feluri de companiile traditionale, datorita faptului ca avem in ADN orientarea spre provocarea status quo-ului prin inovare, automatizare si abordari out-of-the-box.
Acest lucru este in cele din urma in folosul clientilor nostri, dar si al fiecaruia dintre colegii nostri, deoarece astfel putem să ne dedicam mai mult timp pentru a ne concentra preponderent asupra activitatilor cu valoare adaugata mare.
Ne-am inceput activitatea ca firma acum mai bine de 8 ani ani in principal lucrand cu companii antreprenoriale si am ajuns ca in ultimii ani sa castigam proiecte pentru companii multinationale lideri de piata in industrii precum: distributie produse farmaceutice, dezvoltare si testare software, productie materiale de constructii, retail de incaltaminte, productie si comert in domeniul petrolier si multe altele.
Gestionam platforma cu cea mai mare comunitate de preturi de transfer din Romania si suntem implicati activ in grupuri de lucru pentru imbunatatirea legislatiei fiscale.